کد خبر: ۵۷۳

همایش توجیهی «مهرواره هوای نو» در شهریار برگزار شد

همایش توجیهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی درخصوص نخستین مهرواره «هوای نو» در شهرستان شهریار برگزار شد.
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: همایش توجیهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی درخصوص نخستین مهرواره «هوای نو» در شهرستان شهریار، برگزار شد.

این همایش با حضور مبلغان، مداحان، ذاکران اهل‌بیت(ع) و هیات مذهبی محوری شهرستان شهریار و با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر برای برگزاری «مهرواره هوای نو»، در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهریار، برگزار شد.

جلیل‌زاده، گفت: نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هوای نو»، به‌ عنوان یک رویداد مردمی غیر‌رقابتی به منظور گسترش همدلی و همسویی بین هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، به طور رسمی و سراسری کار خود را آغاز کرده است.

وی، با تبیین اهداف مهرواره هوای نو، تصریح کرد: «هوای نو» در حرکتی تازه قصد دارد با استانداردسازی کار فرهنگی و معرفی شاخص‌های یک تشکل مردمی موفق به الگوسازی در این زمینه و سپس به الگونمایی در این حوزه بپردازد تا چراغ راهی برای مجموعه‌های نوپای فرهنگی ـ مردمی و خیمه‌ای امن برای مجموعه‌های باسابقه‌تر باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، معرفی هیئت‌های خلاق و آشنایی مردم با آن را از جمله اهداف بیان کرد و در خاتمه متذکر شد: اولین دوره مهرواره در سه بخش ستایشگری اهل بیت، کتاب و هیئت در ۱۶ رشته برگزار می‌شود و باید سعی شود بهترین‌ها را معرفی کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار