کد خبر: ۵۷۵

تشکیل جلسه «شورای فرهنگی مذهبی محلات» در شهرستان شهریار

جلسه «شورای فرهنگی مذهبی محلات»، در شهرستان شهریار با موضوع برنامه ریزی ایام فاطمیه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، جلسه «شورای فرهنگی مذهبی محلات»، در شهرستان شهریار با موضوع برنامه ریزی ایام فاطمیه به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان، تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور مبلغان و فعالان فرهنگی و مذهبی شهر شهریار و در محل مصلی نماز جمعه این شهرستان تشکیل شد، در رابطه با ایام فاطمیه و برنامه ریزی مناسب برای آن بحث و تبادل نظر شد.

حجت‌الاسلام جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار نیز در این جلسه ضمن تاکید بر پیروی از سیره مقام معظم رهبری در تعظیم مناسبت های مذهبی به‌ویژه در ایام کرونا، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی معیار در برگزاری عزاداری‌های محرم را ضوابط کارشناسان بهداشتی و ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کردند و فرمودند: هرچه آنها لازم بدانند، باید مراعات شود.

در این جلسه حجت‌الاسلام نظری، ریاست مرکز رسیدگی به امور مساجد شهریار نیز بر لزوم رعایت و اهتمام جدی به مصوبات ستاد ملی کرونا و تبعیت درخصوص ایام فاطمیه، توسط گروه‌های مذهبی و اقشار مختلف جامعه و ترویج عموم مردم به سمت فضای مجازی و برگزاری مراسم در این فضا تاکید کرد.

همچنین مقرر شد با برنامه‌ریزی شورای هیات مذهبی و بسیج و کانون مداحان، کاروان خودرویی در سه روز مانده به شهادت حضرت زهرا(س) در ساعات خاص و مناسب و بدون ایجاد تجمع در مناطق مختلف شهرستان راه اندازی شود.

جلیل‌زاده، در پایان یادآور شد: گسترش نذرهای فاطمی در ایام فاطمیه و ترویج نذروات به سمت مسائل اجتماعی و فرهنگی از قبیل تهیه چادر برای بانوان بسیار مهم است؛ از همین رو اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، نیز محتوای تبلیغی ویژه منبرهای کوتاه را تهیه و در اختیار اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت تکثیر و توزیع در فضای شبکه اجتماعی شاد قرار می‌دهد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار