کد خبر: ۵۷۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

شهادت باعث تقویت و اقتدار جبهه حق در جهان می شود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: شهدا بعد از شهادت تاریخی و جاودان خواهند شد و شهادت آنها باعث تقویت و اقتدار جبهه حق در جهان می‌شود.
۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در یادواره شهدای عقیلی محله شهرستان کردکوی در مسجد سیدی بنی هاشم اظهار کرد: دشمنان اسلام در هر برهه ای از زمان احمق بوده و دست به کارهایی زده که باعث جهانی شدن اسلام شده است.

وی با اشاره به آیه قران کریم درباره شهدا تصریح کرد: همانطور که همه می دانیم خداوند در قرآن کریم فرموده که شهدا زنده هستند و مسلمانان چه پیروز شوند و یا در راه خدا کشته شوند پیروز واقعی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بر همین مبنا دشمنان اسلام فکر می کنند که اگر مجاهدین خدا مانند شهدا و یا شهید سلیمانی را به شهادت برسانند یاد و نام انها از ذهن و دل مردم خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان نمی دانند که شهدا مجاهدین واقعی بوده که برای دفاع از اسلام در راه خدا گام برداشته و با شجاعت، شهامت، تقوا و فداکاری و غیره تلاش می کنند تا جبهه حق را تقویت کنند.

گرزین گفت: شهدا بعد از شهادت خود تاریخی و جاودان خواهند شد و شهادت آنها باعث تقویت و اقتدار جبهه حق در جهان می شود.

وی بیان کرد: دشمنان در این سالها با توطئه های مختلف تلاش کردند تا شهامت، شهادت، روحیه انقلابی و جهادی را در بین مردم به ویژه جوانان کمرنگ و یا حذف کنند اما انها نمی دانند که جوانان ایرانی با وجود گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که دشمن به حرم حضرت زینب(س) حمله کرد، قیام کرده و برای دفاع از حرم امامین در کیلومترها ان سوی مرز جغرافیایی حاضر شدند تا پرچم جبهه حق همواره بر فراز جهان بدرخشد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: امروز به برکت خون شهدا و فداکاری های این مجاهدین با ایمان جبهه حق تقویت شده و در جهان قدرتمند و مقتدر ایستاده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار