کد خبر: ۵۷۶۷
امام جمعه موقت بانه:

مدیران ادارات باید منافع مردم را مقدم بر روابط کاری خود بدانند

امام جمعه موقت بانه در مراسم تجلیل از کارمندان دولت گفت: مدیران ادارات بایستی منافع مردم را مقدم بر روابط کاری خود دانسته و در راستای رضایت آنان در ارائه خدمت تلاش کنند.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ طی آیینی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت از کارمندان نمونه ادارات شهرستان بانه طی مراسمی در سالن کانون ولایت تجلیل شد.

 

 در این مراسم ماموستا جمال کریمی امام جمعه موقت بانه، نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت گفت: یک کارمند خوب کسی است که در حوزه کاری خود هم حق مردم و هم حق سازمان را حفظ کند.

 

وی افزود: در جایی که منافع مردم به خطر می‌افتد و یا در جایی که احتمال می دهند حقی از مردم ضایع می‌شود اغماض نکنند با کمال دلسوزی و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند.

 

در ادامه کمال خدری فرماندار شهرستان بانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: کارمندان بعنوان قشری تاثیر گذار در جامعه از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار هستند.

 

وی با اشاره به ویژگی های یک کارگزار و کارمند در جامعه اسلامی افزود: کارمندان امروزی باید کارگزاران صدر اسلام را الگو و سرمشق خود قرار دهند و نحوه تعامل و برخورد با مردم را از آنها بیاموزند.

 

همچنین در این مراسم سرهنگ امیر عباس امری فرمانده سپاه پاسداران بانه، نیز ضمن تبریک هفته دولت با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری اظهار داشت: ما باید در مقابل سه چیز مبارزه کنیم داشتن نظم و انظباط کاری را از مهمترین ویژگی یک کارمند برشمرد و افزود: کارمندان بایستی با رعایت نظم و انظباط کاری و متعهد بودن به دستورات و برنامه‌های سازمانی حق نهاد و سازمانی را که در آن مشغول فعالیت هستند ادا کنند.

 

وی همچنین تداوم آموزش کارمندان دولت در حین خدمت را یکی از اصلی ترین عوامل در ارائه خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: یک کارمند هنگامی می تواند بیشتر مفید باشد که در حیطه کاری خود با به روز کردن اطلاعات مربوط به حوزه خود نسبت به مسائل و امور کاری اش از اشراف و آگاهی بالیی برخوردار باشد.

 

گفتنی است: در پایان از کارمندان نمونه دولت شاغل در دستگاههای دولتی با ادای لوح سپاس از سوی فرماندار تجلیل شد و زینب حسین پور کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی با دریافت لوح سپاس و کارت هدیه از طرف اداره تبلیغات اسلامی بانه تجلیل شد.

ارسال نظر