کد خبر: ۵۷۶۸
با همکاری اداره تبلیغات اسلامی قروه؛

توزیع نذورات ماه محرم و صفر در شهرستان قروه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه از توزیع نذورات اختصاص یافته به ماه محرم و صفر در بین هیئت‌های مذهبی شهرستان قروه با همکاری این اداره خبر داد.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهار داشت: در ایام الله محرم الحرام مصادف با شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش کالاهای برنج، شکر، گوشت و مرغ از سوی اداره جهاد کشاورزی در اختیار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه قرار گرفت که از سوی این اداره به صورت حواله در اختیار اقشار مختلف مردم و تعداد بیش از۱۳۰ هیئت مذهبی قرار گرفت.

 

وی افزود: در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه به طور منظم اقدام به صادر کردن حواله به مردم برای ادای نذر خود کرده است و این اداره نیز در ماه صفر نیز حواله در اختیار مردم قرار خواهد داد.

 

حجت‌الاسلام سیف الله سبزی عنوان کرد: شهرستان قروه دارای پیشینه‌ی بسیار غنی در احیای فرهنگ حسینی و اسلامی است و مردم این شهرستان از دیرباز نشان داده‌اند که همواره عاشق راستین اهل بیت (ع) و در راس آن امام حسین (ع) هستند.

 

رئیس اداره تبیلغات اسلامی شهرستان قروه در پایان از برگزاری مراسم باشکوه سوگواری ایام محرم در سطح شهرستان خبر داد و یاد آور شد: مراسم‌های مذهبی به‌ویژه گرامیداشت و زنده نگاه‌ داشتن یاد و نام امام حسین (ع) و شهدای کربلا خاری در چشم دشمنان اسلام است.

توزیع نذورات ماه محرم و صفر در شهرستان قروه

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار