کد خبر: ۵۷۷۸

راه اندازی نسخه آزمایشی سامانه بیرق خدمات + فیلم آموزش ثبت نام

سامانه بیرق خدمات با هدف تسهیل ارائه خدمات هدفمند و اولویت بندی شده به مخاطبین بنیاد دعبل خزاعی در بستر الکترونیک راه اندازی شده است.
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سامانه بیرق در نسخه‌ی کامل خود بگونه‌ای طراحی شده که در برگیرنده خدمات متنوع و جامع برای مخاطبین خود باشد. در فاز اول راه اندازی این سامانه که هم اکنون بصورت نسخه آزمایشی در تهران در حال اجراست، بخش‌های محدودی آغاز به کار کرده است که در ادامه رفته رفته گستره خدمات و مخاطبین ارائه خدمات ،افزایش پیدا خواهد کرد. تا جایی که در فاز نهایی قریب ۱۰۰ خدمت متنوع در قالب ۱۸ گروه اصلی ارائه خواهند شد.

از خدمات این سامانه می‌توان به: خدمات بیمه، بازار تبادل کالا و خدمات تشکل‌های فرهنگی، فروشگاه، خدمات سیاحتی و زیارتی، قرض الحسنه و تسهیلات، خیریـه، دعوت از مبلغین، دعوت از ستایشگران اهل بیت (ع)، رزرو حسینیه و مسجد، دعوت از قاریان قرآن کریم، خدمات حقوقی، خدمات پزشکی و سلامت، خدمات ورزشی و تفریحی، بازار تبادل محصولات فرهنگی، استارت آپ‌های هیئت محور، کار آفرینی، اخبار و رویداد‌ها و ... اشاره کرد.

گروه مخاطبین این سامانه در فاز نهایی شامل تشکل‌های فرهنگی اعم از هیئات، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و انجمن‌های اسلامی و همچنین فعالین فرهنگی اعم از مبلغین، ستایشگران اهل بیت علیهم السلام، قاریان قرآن کریم، امامان محله و شاعران آیینی است.

برای ورود به سامانه بیرق اینجا کلیک کنید.

 

فیلم آموزشی نحوه ثبت نام در سامانه بیرق را در ادامه مشاهده کنید.

تعداد بازدید : 55
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار