کد خبر: ۵۷۸۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از اندیشه پیرغلامان برای تربیت نسل جوان

حجت الاسلام فولادی تاکید کرد: باید از محضر پیرغلامان برای تربیت نسل نوجوان و جوان بهترین و بیشترین استفاده را کرد و چه سعادتی بهتر از این که در دنیا انسان عمرش را در راه مکتب قرآن و اهل بیت صرف کند.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

به گزارش نهضت، حجت الاسلام محمد فولادی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در آیین تکریم و تجلیل پیرغلامان شاخص استان هرمزگان، وجود پیرغلامان اهل بیت (ع) را سرمایه بزرگ معنوی شهرستان دانست و گفت: باید از محضر پیرغلامان برای تربیت نسل نوجوان و جوان بهترین و بیشترین استفاده را کرد و چه سعادتی بهتر از این که در دنیا انسان عمرش را در راه مکتب قرآن و اهل بیت صرف کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از بنیاد دعبل خزاعی به عنوان برگزار کننده این برنامه افزود: برگزاری برنامه تجلیل و تقدیر از پیرغلامان اهل بیت در واقع تکریم مکتب سید الشهدا و اهل بیت (ع) است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان یکی از راه های موفقیت و پیشرفت جوانان را بهره گیری از تجربیات ،راهنمایی ها ، ارشادات و داشته های ارزشمند پیرغلامان عنوان کرد.

حجت الاسلام فولادی تاکید کرد: محال است کسی در راه مکتب امام حسین(ع) کوچکترین قدمی یا قلمی یا عملی بردارد و ده ها برابر آن را دریافت نکند.

در پایان این مراسم از غلام پور عبداللهی ،علی زامیاد،  اسحق ایرانمش و علیرضا یزدی از سوی بنیاد دعبل خزاعی با حضور حجت الاسلام محمد فولادی- معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان- و مجتبی عابدینی -رئیس بنیاد دعبل هرمزگان- ، اسماعیل تذرو -رئیس کانون مداحان هرمزگان- ، مهدی احترامی رئیس بسیج مداحان هرمزگان ، موسی گردکانی رئیس شورای هئیات مذهبی هرمزگان، هادی عرب -دبیرانجمن تعزیه خوانی هرمزگان- در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار