کد خبر: ۵۷۸۹
در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه عنوان شد:

چرخِ گرداننده‌ی سیستم اداری، کارمندان هستند

رییس تبلیغات اسلامی بستک گفت: اگر کارمندان یک اداره پاکدست نباشند خطرناک است چرا که راندمان کاری پایین می‌آید و شخصیت مدیر مخدوش می‌شود.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

به گزارش نهضت، حجت الاسلام والمسلمین یونس قائدی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان بستک گفت: اگر قرار است سازمانی کار خود را درست انجام دهد باید بخش کارشناسی درستی داشته باشد.

وی افزود: اگر کارشناسان اداره، افراد خُبره و پاکدست باشند و اخلاق، رفتار و علم درستی نسبت به مسئولیتی که به آنها واگذار شده، داشته باشند، آن سازمان قدرتمند و توانمند می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بستک بیان داشت: اگر کارمندان یک اداره دست‌پاک نباشند خطرناک است چرا که راندمان کاری پایین می‌آید و شخصیت مدیر مخدوش می شود.

وی خاطرنشان کرد: اصل حرکت و چرخِ گرداننده سیستم اداری، کارمندان هستند، وقتی بدنه کارشناسی همراهی نکند یک مدیر هرچقدر نابغه و برنامه ریز باشد کار پیشرفت نمی کند.

امام جمعه شهرستان بستک در پایان گفت: نیروهای سیستم اداری در شهرستان بستک نیروهایی زحمتکش و کارا هستند، ما لباس خدمت پوشیده ایم تا به مردم خدمت کنیم.

در ادامه این مراسم ، خطیب نماز جمعه اهل سنت شهر بستک نیز در سخنانی بیان داشت: خدمات تمامی ادارات فخر بزرگی است، علی‌الخصوص کمیته امداد و بنیاد مسکن که در این شرایط سخت و هزینه های سرسام آور، پروژه های بسیار خوبی در هفته دولت داشتند.

وی افزود: مردم شاکر و شایسته‌ای داریم و خدمت به این مردم در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، افتخار بزرگی است.

سید محمد یوسف حسینی نژاد اظهار داشت: نباید بگذاریم که مشکلات و کمبودها در کار ما تاثیر بگذارد، هر انسانی به همنوع خود خدمت کند و بتواند گره ای از مشکلات کسی باز ‌کند قطعا کار او لذت‌بخش است، خدمت صادقانه به همنوع خود اجر دارد.

وی تصریح کرد: به کارمندان خود می بالیم و از مجموعه کارمندان زحمتکش شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به تشریح پروژه های افتتاح شده هفته دولت در شهرستان پرداخت.

دکتر بستان رسیدن به موفقیت و عملکرد خوب یک دستگاه را حاصل تلاش و زحمات کلیه کارکنان و مجموعه آن دستگاه‌ دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خطاب به مدیران و کارمندان شهرستان بر تکریم ارباب رجوع در ادارات و رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان به ویژه شهروندانی که از نقاط دور به ادارات مراجعه می کنند تاکید کرد.

در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان بستک تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار