کد خبر: ۵۷۹۷
به همت اداره كل تبليغات اسلامي گيلان؛

مراسم تجمع بزرگ بانوان زینبی در گلزار شهدای رشت برگزارشد

مراسم تجمع بزرگ بانوان زینبی به همت اداره كل تبليغات اسلامي گيلان با هدف الگو گرفتن از حضرت زینب (س) در عرصه جهاد تبیین در گلزار شهدای رشت برگزارشد.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

بانوان زینبی در گلزار شهدای رشت تجمع کردند.

به گزارش پايگاه خبري نهضت، بانوان شهر رشت با هدف الگو گرفتن از حضرت زینب (س) در جهاد تبیین در گلزار شهدای رشت تجمع کردند. حجت الاسلام مهدوی مديركل تبليغات اسلامي گيلان در این تجمع با بیان اینکه تبعیت از ولایت فقیه از سوی هرکسی می‌تواند آن شخص را به سعادت ابدی برساند، گفت: حضرت زینب (س) نشان دادند زنان می‌توانند با حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، دینی، اجتماعی از مدافعان اصلی ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در تنویر و روشنگری بعد از قیام امام حسین (ع) افزود: این کریمه اهل بیت (ع) در  عرصه ایثار، از خود گذشتگی، عفاف، ولایتمداری و استقامت بهترین الگو برای دختران و زنان جامعه اسلامی هستند.

وی با اعلام این که گردهمایی یادشده برای آشنایی خواهران شرکت کننده با اندیشه‌های والای حضرت زینب (س) و همچنین نقش بانوان در جامعه اسلامی برگزار شد، گفت: تبیین و تبلیغ فرهنگ زینبی و تفکر بسیجی و همچنین انتقال ارزش‌های دینی و اعتقادی از اهداف برگزاری همایش بزرگ زینبیون است.

در ادامه این مراسم هاجر تحریری نیک صفت از اساتید دانشگاه گفت: اگر می‌خواهیم در جهاد تبیین موفق باشیم باید با الگو گیری از حضرت زینب خود سازی کنیم.

وی افزود: ما باید سیر مطالعاتی اعتقادی داشته باشیم و با علم آگاهی بصیر باشیم تا توطئه دشمنان در ما تاثیر گذار نباشد 

این استاد دانشگاه گفت: امروز برخی با وارونه جلوه دادن قصد منحرف کردن افراد را دارند تا به اعتقادات دیگران خدشه وارد کنند که باید هوشیار باشیم و بصیر باشیم و موقعیت شناس باشیم تا مدیریت بحران کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار