کد خبر: ۵۸۰۶
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

یکی از موثرترین روش های آگاهی به مسائل و مشکلات مردم برقراری ارتباط با مسئولان است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: یکی از موثرترین روش‌های آگاهی از مسائل و مشکلات اجتماعی مردم برقراری ارتباط مستقیم عاطفی و منطقی بین مسئولان و مردم است.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ بمناسبت هفته دولت میز خدمت توسط ادارات شهرستان بانه در دیدار چهره به چهره مسولان با مردم در مسجد جامع این شهرستان برپا شد.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه ضمن اشاره به برنامه های برنامه های هفته دولت اظهار داشت: مناسب‌ترین جایگاه برای رتباط مردم با مسئولین و حل مشکلات آنان مصلا‌های نماز جمعه است.

 

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی نیز در راستای رسالت خود به اوامر و توسعه برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و امور مساجد و رفع مشکلات روحانیون و مبلغان دینی می پردازد.

 

درپایان این میز خدمت فرماندار بانه با حضور بهزاد رحیمی نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه جمعی از رؤسا، مدیران و کارشناسان ادارات شهرستان در ادامه ملاقات‌های مردمی با تعدادی از شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع، آگاهی، پیگیری مسائل و مشکلات آنان دیدار و اقدامات لازم جهت پیگیری درخواست‌ها و مطالبات آنان را بعمل آوردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار