کد خبر: ۵۸۰۸

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلخال معرفی شد

آئین تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی خلخال با حضور مدیر کل و معاونین تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره تبلیغات اسلامی خلخال در سخنانی،  جریان‌سازی برای پیشگیری از کاهش جمعیت و تلاش برای افزایش نرخ رشد جمعیت استان اردبیل را از وظایف اداره کل تبلیغات اسلامی عنوان کرد و گفت: روسای ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی برای تحقق این امر مهم تلاش مضاعف، بی‌وقفه و به دور از حاشیه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در احیای فرهنگ جهاد تبیین در جامعه و با توجه به ضرورت موضوع، در حال حاضر بخش مهمی از این وظیفه خطیر به عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده به تحولات نوین در مجموعه تبلیغات اسلامی اشاره و اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در دوره جدید دچار تحولات مهمی شده و تلاش در محور جهاد تبیین و مبارزه با شبهات دینی و مذهبی از وظایف مهم این نهاد حاکمیتی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: بازگویی خدمات دولت به جامعه و مردم بخش مهمی از جهاد تبیین است که انتظار می‌رود با همکاری و همدلی اداره کل تبلیغات اسلامی در مرکز استان و همچنین ادارات تابعه شهرستان‌ها این امر در جامعه به نحو احسن محقق شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد حاکمیتی است که بر پایه و اساس نقش آفرینی مردم اداره می‌شود و کاملاً ریشه در جریان مردمی دارد.

شهرستان عالم پرور خلخال نقش مهمی در احیای فرهنگ دینی در استان اردبیل دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از خلخال به عنوان شهرستان عالم‌پرور یاد کرد که به برکت حضور و وجود روحانیون برجسته توانسته است نقش مهمی در احیای فرهنگ دینی و مسائل اعتقادی در استان اردبیل ایفا کند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اضافه کرد: وجود نخستین روستای قرآنی استان اردبیل در خلخال و همچنین اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی سنگین و مفید در طول سال از سوی این شهرستان سبب شده تا شهرستان خلخال به عنوان یکی از مناطق برتر استان در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی طول سال مطرح و معرفی شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در تلاش برای افزایش جمعیت کشور، جریان‌سازی برای پیشگیری از کاهش جمعیت و تلاش برای افزایش نرخ رشد جمعیت استان اردبیل را از وظایف جدید اداره کل تبلیغات اسلامی دانست و افزود: انتظار از روسای ادارات شهرستانی تبلیغات اسلامی تلاش مضاعف، بی‌وقفه و به دور از حاشیه برای تحقق این امر مهم است.

در ادامه سید جواد یحیی زاده فرماندار خلخال با بیان اینکه اقتصاد عاری از فرهنگ، رو به زوال و شکست بوده اجرای برنامه‌های فرهنگی را برای تقویت پایه‌های اقتصادی مفید ارزیابی کرد و گفت: هم‌اکنون همدلی و وحدت رویه در این شهرستان بسیار مطلوب بوده و این امر منجر به توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان شده است.

در این مراسم با تقدیر از حجت‌الاسلام صابر طهماسبی ، حجت‌الاسلام حسین مولاپور به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال معرفی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار