کد خبر: ۵۸۲۷
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری:

حضور در اربعین یک هدیه الهی به مؤمنین است

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: حضور در اربعین حسینی یک هدیه برای زائران، مبلغان و مبلغه‌ها است.
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش  پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی گرجی در همایش مبلغه‌های اعزامی به موسم اربعین که به همت و برنامه ریزی اداره کل تبلیغات اسلامی و امور بانوان استانداری اصفهان برگزار شده بود،  ضمن تسلیت رحلت آیت الله ناصری اظهار داشت: مرحوم آیت الله ناصری توجه ویژه‌ای به نقش غذای حلال داشت و تاکید داشت که باید به این امر در زندگی نگاه ویژه‌ای شود.

وی افزود: اگر غذا حلال باشد دعا مستجاب و فرزند نیکو می‌شود، در جامعه دنبال فلسفه حجاب نگردید لقمه‌ها را پیدا کنید، رعایت حجاب در لقمه‌های حلال پنهان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در اصفهان ادامه داد: اگر کار خیری شود نباید فرد آن را با زبان خود بیان کند، اگر نماز شب می‌خوانید بگویید برخی نماز شب می‌خوانند اگر فرد خودش این کار را بیان کند توفیق از دست می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین گرجی خطاب به مبلغه‌ها تاکید کرد: باید هر فرد ببیند چرا برای اربعین آمده است، اگربه نیت امام حسین (ع) آمدید خوش آمدید، این‌طورنباشد که کسی برای حضور بقیه و ساختن یک خاطره و رزومه به اربعین بیاید، اگر شما با خلوص آمدید از همین الان اربعینی و حسینی هستید.

وی اضافه کرد: اگر در این اربعین سختی داشتید برای امام حسین (ع) گله نکنید، زیرا اتفاق بزرگتری برای شما رخ می‌دهد اگر با خلوص نیت می‌روید صلاح را به دست امام حسین (ع) بدهید تا بهترین اتفاق رخ دهد.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: حضور در اربعین را یک هدیه بدانید، فکر نکنید فردی شخصی آمده است، این‌طور نیست، هر فرد با دعوت آمده است و نتیجه نیت پاک فرد و شیر حلال بوده است.

 برنامه توجیهی اعزام مبلغات به موسم اربعین با همت اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان و امور بانوان استانداری و از اقدامات کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان می باشد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار