کد خبر: ۵۸۳۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان خطاب به هیئات مذهبی:

نکات بهداشتی را به زائرین اربعین آموزش دهید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: آموزش ها و توجیهات لازم در خصوص رعایت پروتکل ها و مسائل بهداشتی به زائرین اربعین توسط تشکل‌ها و مسئولین هیئات شهرستان دهگلان انجام می‌شود.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد -رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان-اظهار داشت: با توجه به اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین ضرورت ارائه آموزش و اطلاع‌رسانی به زائرین اربعین حسینی در خصوص بیماری‌های واگیردار و تنفسی و خصوصاً کرونا لازم است حتماً دستورالعمل‌های بهداشتی توسط زائرین عزیز رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع اربعین یک مسأله بسیار مهم و راهبردی است افزود: اربعین یکی از نماد‌های همبستگی و انسجام هرچه بیشتر تمامی مسلمانان بوده و حتی غیر مسلمانان از سایر ادیان نیز در این راهپیمایی عظیم معنوی شرکت می‌نمایند که تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان نیز از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای خدمات رسانی به زائرین عزیز استفاده خواهد نمود.
حجت‌الاسلام محمد ابراهیم مولازاده همچنین عنوان کرد: مسئولین هیئات و تشکل‌های دینی و مردمی که قصد شرکت در این مراسم معنوی را دارند علاوه بر اینکه خودشان ضروری است پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند باید نسبت به اطلاع‌رسانی و انجام توجیهات لازم نسبت به سایرین و افرادی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند نیز اقدام نمایند.
وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از ارگان‌ها و دستگاه‌های دخیل در پیاده‌روی اربعین خصوصاً شبکه بهداشت و درمان افزود: امید است تمامی زائرین با سلامتی کامل و به دور از خطرات ناشی از بیماری‌های واگیردار به این سفر معنوی عزیمت نموده و با سلامتی کامل به کشور مراجعت نمایند.

ارسال نظر