با برگزاری جلسات مختلف آموزشی انجام شد؛

توانمندسازی مبلغات حوزوی آذربایجان شرقی در رشته‌های مختلف

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از توانمندسازی مبلغات حوزوی در رشته‌های مختلف به همت این اداره کل خبر داد.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام  سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه آموزش تربیت مربی مبلغات حوزوی در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی مسئول نشر آثار مقام معظم رهبری در شهر قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین برگزار شد، گفت: مبلغات تاثیر مهمی در امر تبلیغ دارند.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مبلغات حوزوی در زمینه سبک زندگی و فرزندپروری انجام می‌شود، افزود: تربیت مربی مبلغ حوزه‌های علمیه و تقویت مهارت‌های معلمی به همراه تسلط به روش‌های نوین آموزش از اهداف مهم برگزاري این دوره‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری به این موضوع گفت: جهاد تبیین در تمامی عرصه‌ها به خصوص سبک زندگی اسلامی یکی از وظایف اصلی مبلغات حوزه‌های علمیه است.

حجت الاسلام و المسلمین صلح میرزایی مسئول نشر آثار مقام معظم رهبری در شهر قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین نیز در این جلسه گفت: باید امروز توجه ویژه ای به جهاد تبیین داشته باشیم تا زمینه عملی شدن محورهای آن فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تبیین اگر در زمانش انجام نشود، دیگر جهاد نیست، گفت: در جهاد تبیین از ظرفیت عظیم مردمی غفلت نشود. جهاد تبیین برای قشر خاصی نیست و همه اقشار باید در آن مشارکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار