کد خبر: ۵۸۴۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبرداد:

شناسایی و معرفی جهادگران عرصه تبلیغ «جهاد تبیین» در كردستان

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: به منظور تبلیغ جهاد تبیین، باید تا پایان سال جاری ۱۰ درصد از کل جمعیت استان کردستان برای امر تبلیغ جهاد تبیین شناسایی و معرفی شوند.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در جلسه شورای مدیران تبلیغات اسلامی ادارات کردستان اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که برای توجه به این مهم تمام اقشار جامعه باید پای کار باشند.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توجه به این دغدغه مقام معظم رهبری اقدام به اجرای نهضت عهد جهاد در کل کشور کرد و علاوه بر آن براي شناسایی جهادگران تبلیغ جهاد تبیین نيز اقداماتي دردست اجرا دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: به منظور شناسایی جهادگران تبلیغ باید تا پایان سال ده درصد جمعیت شهرستان‌های استان را پای کار جهاد تبیین بیاوریم و تمام اقشار مختلف جامعه در هر سنی که توان فعاليت در عرصه جهاد تبیین را دارند؛ معرفی شوند لذا تا پایان شهریور ماه باید یک درصد کل جمعیت استان برای امر تبلیغ شناسایی شوند و لیست این افراد در مهرماه آماده و به سازمان تبلیغات اسلامی کشور اعلام شود.

وی استفاده از ظرفیت تشکل‌های دینی شهرستان‌های استان در شناسایی جهادگران تبلیغ را موثر خواند و گفت: شهرستان‌هایی که دارای بیشترین ظرفیت تشکل‌ها هستند باید بیشتر از سایر شهرستان‌ها فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه فاز نخست «جهاد تبیین» به شناسایی جهادگران اختصاص دارد، عنوان کرد: در فاز دوم نیز باید بدنبال تولید محتوا باشیم.

وی برقراری ارتباط با عموم مردم که توانایی تبلیغ جهاد تبیین از یک ربع تا هر زمانی را دارند را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: باید ظرفیت‌های مردمی، قرآنی، هیئات مذهبی، بانوان و روحانیون را پای کار آورد و از تمامی ظرفیت‌ها استفاده برد.

حجت‌الاسلام رازیانی از مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان خواست تا پایان سال جمعیت ده درصدی «لشکر تبیین‌گر کردستان» محقق شود.

وی همچنین به پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی لازم برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان‌ها با کمک سپاه و ادارات مربوطه انجام شود.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار