کد خبر: ۵۸۵۸
مدیر تولیدات مرکز هنری – رسانه ای نهضت خبر داد:

«پویش لحظه دیدار » با موضوع اربعین خانوادگی راه اندازی شد

محمد رضا فهیمی مدیر تولیدات مرکز هنری – رسانه ای نهضت از راه اندازی «پویش لحظه دیدار» برای ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: آن چیزی که برای ما مهم است «اربعین خانوادگی» آن هم به صورت حداکثری است.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

نماهنگ «لحظه دیدار» با موضوع اربعین منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت،. محمد رضا فهیمی مدیر تولیدات مرکز هنری – رسانه ای نهضت در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری از تولید نماهنگ «لحظه دیدار» با مشارکت مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و ماوا خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه در تولیدات رسانه‌ای کشور، شاهد خلاء بزرگی هستیم و آن هم عدم تولید رسانه‌ای در «حوزه کودک و نوجوان» به ویژه در بخش معارف اسلامی هستیم و آنچه تاکنون دراین زمینه وجود داشته ، غالبا موضوعات کلیشه‌ای، گفتگومحور و درحوزه بزرگسالان بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل عدم منفعت مالی، دغدغه‌ای برای تولید اثر در حوزه کودک و نوجوان وجود ندارد افزود: تمرکز «مرکز هنری رسانه‌ای نهضت» و «ماوا» در راستای تولیدات اختصاصی در حوزه کودک و نوجوان بویژه موضوع خانواده است و به همین منظور ما نماهنگ لحظه دیدار با موضوع خانواده را تولید کردیم که پروسه تولید آن نزدیک به شش ماه به طول انجامید.

 به گفته مدیر تولیدات مرکز هنری – رسانه ای نهضت ، کارگردانی این اثر برعهده رسول گورکانی بوده، مجری طرح ، علیرضا خوش بیان است و اثر توسط محمدحسین پویانفر خوانده شده است، شاعر اثر سیدجوادپرئی و تنظیم اثر نیز برعهده امیدروشن بین بوده است.

محمد رضا فهیمی همچنین از راه اندازی «پویش لحظه دیدار» برای ایام اربعین امسال خبر داد و گفت: آن چیزی که برای ما مهم است این است که امسال شاهد «اربعین خانوادگی» آن هم به صورت حداکثری باشیم به همین منظور کسانی که دراین پویش حضور دارند می‌توانند عکس‌ها، فیلم‌ها و خاطرات خود از سفر خانوادگی اربعین را با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی 3000212  بیان کرده و به این پویش بپیوندند.

مدیر تولیدات مرکز هنری – رسانه ای نهضت ، از اهدای سه جایزه سفر خانوادگی به کربلا برای مشارکت کنندگان در این پویش خبر داد.

به گفته محمد رضا فهیمی، پویش لحظه دیدار تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

تعداد بازدید : 9
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار