کد خبر: ۵۸۸۲
به‌همت مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی؛

پویش «طریق الجنه» ويژه كاركنان تبليغات اسلامي سراسر كشور برگزار مي‌شود

مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پياده‌روي اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه» را ويژه كاركنان اين سازمان كه زائر سالار شهيدان مي‌شوند، برگزار مي‌كند.
۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش پايگاه خبري نهضت، مرکز بسیج سازمان تبلیغات اسلامی با هدف پاسداشت حماسه پياده‌روي اربعین ۱۴۴۴ هجری قمری، پویش ملی «طریق‌الجنه»  را ويژه كاركنان اين سازمان كه زائر سالار شهيدان مي‌شوند، برگزار مي‌كند.

اين پويش با هدف ثبت و ضبط بخشی از جلوه‌های ماندگار این حضور تمدنی برگزار می‌شود، اين در حالي است كه كاركنان تبليغات اسلامي سراسر كشور مي‌توانند در 4 محور آثار خود را  با محتواهای اعلام شده در فراخوان ارسال كرده و در این پویش شرکت کنند.

بنابراین گزارش، به برگزیدگان، جوایز ارزنده‌ای از قبيل  کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و ..... اهدا می‌شود.

محورهاي محتواي آثار ارسالي بدين شرح هستند؛

1-  میزبان مهربان [ ثبت و روايت جلوه‌های خاص محبت و کرامت میزبانان عراقی]
2- روایت مشّایه (حکایت عاشقی) [ثبت لحظه‌ها و موقعیت‌های ناب از مبدأ تا مقصد]
3-عهد جهاد [تأمل بر ابعاد تبیینی زیارت اربعین امام حسین(ع)]
4- حکایت فراق و یاد امام و شهدا [زیارت نیابتی و خودگویه‌ها با امام و شهدا به‌ویژه حاج‌قاسم، ابومهدی و شهدای سازمان تبلیغات اسلامی]
 

آثاراين پويش بايد در قالب‌هاي ذيل تهيه و ارسال شوند؛

1- گزارش و فیلم كوتاه (حداکثر در سه دقیقه و در حالت دوربین افقی) و روایت صوتی از جلوه‌ها و موقعیت‌های خاص (سلسله روایت‌های یک‌دقیقه‌ای در طول سفر)
2- عکس‌نگاشت (روایت از موقعیت‌ها)، متون ادبی، دل‌نوشته و خاطرات ویژه
3-  یادداشت‌های تحلیلی

گفتني است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی ایتا و یا واتس‌آپ با درج کامل مشخصات فردی و واحد سازمانی به شماره تلفن 8780614-0921 در یک یا چند محور از موارد فوق؛ حداکثر تا تاریخ 20 مهر جاري ارسال كنند. ضمنا آقای صفرخانی با شماره تلفن88901869 -021 پاسخگوی سئوالات شركت كنندگان است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار