کد خبر: ۵۹۱۰
رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد:

هنرمند مازندرانی در پیاده روی اربعین پرده‌ خوانی می‌کند

رئیس حوزه هنری مازندران : همزمان با آیین پیاده روی زائران اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی، ویژه برنامه «مسیر عاشقی» با پرده خوانی روز عاشورا و شهدای مدافع حرم توسط « جواد آقاپور » با حمایت و همراهی حوزه هنری مازندران در عراق برگزار می شود.
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

هنرمند مازندرانی در پیاده روی اربعین پرده‌ خوانی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، مهدی معصومی گرجی  - رئیس حوزه هنری مازندران – با اعلام اینکه همزمان با آیین پیاده روی زائران اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی، ویژه برنامه «مسیر عاشقی» با پرده خوانی روز عاشورا و شهدای مدافع حرم توسط « جواد آقاپور » با حمایت و همراهی حوزه هنری مازندران در عراق صورت می گیرد افزود: جواد آقاپور از هنرمندان فعال این مرکز است که در کار نقالی، تعزیه گردانی و آثار نمایشی تجربه های خوبی دارد و این بار در مسیر پیاده روی زائران اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی به اجرای چند برنامه خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی مذهبی مسیر عاشقی نام دارد ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته مقرر شد که آقاپور در موکب های مختلف در مسیر پیاده روی بویژه  شهرهای کربلا و نجف به اجرای برنامه بپردازد.

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: این برنامه با پرده خوانی روز عاشورا، نقل شهدای مدافع حرم، شهدای پیشرفت و شهدای سلامت پذیرای زائران ایرانی و غیر ایرانی اباعبدالله (ع) همراه خواهد بود.

گفتنی است ، حوزه هنری مازندران پیش از این و در سالهای گذشته نیز در مسیر پیاده روی روز اربعین به اجرای برنامه هایی از جمله کارهای نمایشی و نمایشگاهی ، عکس و… پرداخته است.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار