کد خبر: ۵۹۱۲
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره

۱۰ هزار پرس غذای گرم در موکب‌های شهرستان توزیع می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره از توزیع 10 هزار پرس غذای گرم به مناسبت اربعین در موکب های دیواندره خبر داد.
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره - ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ از توزیع ده هزار پرس غذای گرم به مناسبت اربعین در موکب های شهرستان دیواندره خبر داد.

وی با بیان این خبر اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با همکاری خیرین و ادارات عضو ستاد اربعین حسینی ده هزار  پرس غدای گرم را در موکب های شهرهای زرینه و دیواندره و موکب دو راهی بیجار در بین زائران حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) توزیع خواهد کرد.

رستمی در ادامه افزود: خوشبختانه امسال خیرین همت کرده و در این موکب ها علاوه بر توزیع غذا و نوشیدنی های سرد و گرم، مکانی مناسب برای استراحت زوار فراهم شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار مرز باشماق مریوان بر روی زائران گشوده شده و قرار است تردد از این مسیر فراهم شود پیش بینی می‌کنیم بیش از ۵۰ هزار نفر مسیر دیواندره به طرف باشماق، مرز خسروی و مهران را انتخاب کنند.

وی در پایان افزود: اداره تبلیغات اسلامی از تمامی خیرین و کسانی که در این اقدام خدا پسندانه ما را یاری کردند تشکر می‌کند چرا که تهیه و توزیع این حجم از غذای گرم واقعا نیازمند روحیه جهادی است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار