کد خبر: ۵۹۱۷
مدیرعامل بنیادهدایت در گفت وگو با پایگاه خبری نهضت خبر داد

جزئیات برنامه تبلیغی و تربیتی «کاروان مبدا تا مبدا»

مدیرعامل بنیاد هدایت اظهار داشت: درمراسم اربعین امسال حدود هزارامام محله برای شرکت در این حرکت حسینی (ع) ثبت نام کردند و بنیاد هدایت به حدود ۴۰۰ نفر از این عزیزان کمک هزینه کوچکی پرداخت کرده است.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

حجت الاسلام و المسلمین ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نهضت اظهار داشت: اولویت اول ما در اربعین امسال راه اندازی «کاروان مبدا تا مبدا» است. در این نوع فعالیت امامان محله و هرکدام از مبلغین از مسجدی که در آن فعالیت دارند با اهالی محله راهی کربلا می‌شوند تا درمراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

وی درادامه افزود: این کار هم جنبه تبلیغی دارد وهم یک کار تربیتی مفصل به شمار می‌آید.همچنین این سفر چند روزه باعث می شود ارتباط امامان محله با اهالی محل در زمان بازگشت و پس از آن قوی‌تر و محکم‌تراز قبل شود.

مدیرعامل بنیادهدایت با بیان اینکه تا به امروز حدود هزار نفر از امامان محله برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده اند افزود:۴۶۰ امام، کاروان «مبداء تا مبداء» را راه اندازی کرده اند که بنیاد هدایت به صورت تخصصی از این بزرگواران حمایت کرده است. این امامان در تعامل با مرکز خدمات حوزه فعالیت دارند. علاوه بر آن بسته ایده و تجربه برای این دسته از امامان که موکب دار و کاروان بر هستند نیز ارائه شد. و امامان اهل سنّت به این سفر معنوی اعزام شدند.

 

تعداد بازدید : 1
اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار