کد خبر: ۵۹۲۳
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در بانه

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت:همزمان با سراسر کشور بمناسبت فرا رسیدن چهلمین روز شهادت حضرت سیدالشهدا امام حسین(ع) همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بانه برگزار می‌شود.
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبئالله الحسین (ع) با بیان این خبر اظهار داشت: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با روز اربعین در سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می‌شود.

 

وی بیان داشت: هرسال ارادتمندان اهل بیت (ع) در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با طی کردن مسیری مشخص با آرمانهای والای امام شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در ۲۶ شهریور جاری مصادف با اربعین حسینی در شهرستان بانه با حضور علما و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم در میدان امام خمینی (ره) به سمت حسینیه خاتم الانبیاء خواهد بود و همزمان مراسم سینه زنی و سوگواری جلوی حسینیه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و برگزاری مراسم ویژه در این ایام، عطر و بوی حسینی و شور و شوقی وصف‌ناپذیر همه وجود عاشقان و زائران حسینی این شهرستان را فرا گرفته و زئران برای حضور درهمایش و راهپیمایی روز اربعین بمنظور تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب همزمان با زائران کربلای معلی اعلام آمادگی کرده اند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: این مراسم اربعین به همت اداره تبلیغات اسلامی، هیئت امنای حسینیه و ارگانهای نظامی و انتظامی، سایر ادارات و دستگاههای دولتی برگزار می‌شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: طی جلسات هماهنگی با حضور هیئت های مذهبی، گروه های جهادی و ادارات رایزنی های لازم انجام شده است و همچنین از سخنران و مداحان توانمند دعوت شده تا بتوانیم مراسمی در خور شآن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار کنیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار