کد خبر: ۵۹۲۶
مدیر خانه قرآنی ریان سقز:

جلسات خانگی، تأثیرگذارترین و در دسترس‌ترین محافل قرآنی هستند

حفصه سهرابی گفت: جلسات خانگی قرآن کریم ساده‌ترین، تاثیرگذارترین و در دسترس ترین محافل قرآنی برای مردم به شمار می روند.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۴

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حفصه سهرابی مدیر خانه قرآن ریّان شهرستان سقز در گفتگو با  خبرنگار سقز به فعالیت‌های این خانه قرآن  اشاره کرد و اظهار داشت:خانه قرآن ریّان  از سال 1400 و با هدف توسعه فعالیت های دینی و قرآنی راه‌اندازی شد.


سهرابی با اشاره به برگزاری  جلسات خانگی اظهار داشت: ساده‌ترین، تأثیرگذارترین و در دسترس‌ترین محافل قرآنی همین جلسات خانگی هستند.که خانه قرآن ریّان  اقدام به برگزاری جلسات خانگی نموده است.

وی به رده‌های سنی قرآن آموزان اشاره کرد و افزود: سعی شده تا در این کان قرآنی  از حضور تمامی سنین استفاده شود و از گروه خردسال تا بزرگسال از فعالیت های دینی و مذهبی بهره ببرند.

وی اعلام کرد: در این خانه  قرآن دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته انجام می‌شود.


وی به تلاش‌های انجام شده در راستای برگزاری فعالیت‌های دینی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی در ابتدا فعالیت‌های ما با رکود زیادی مواجه شد اما از فضا و بستر فضای مجازی استفاده کردیم و فعالیت‌های خود را به صورت مجازی آغاز کردیم.

 

وی اعلام کرد: خوشبختانه با انجام واکسیناسیون کادر آموزش و قرآن آموزان اکنون کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

ارسال نظر