کد خبر: ۵۹۳۴
رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی مینودشت خبر داد

تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی در مینودشت/ اردوهای جهادی قرآنی احیا می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت از تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی در این شهرستان خبر داد.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی در مینودشت/ اردوهای جهادی قرآنی احیا می شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام مهدی میررسولی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برگزاری نشست ویژه ای با مدیران و مربیان مدارس، موسسات و مراکز قرآنی با موضوع جهاد تبیین در شهرستان مینودشت با محوریت نقش بانوان در این عرصه، اظهار کرد: ما معتقدیم جامعه بزرگ‌بانوان می توانند در تحقق جهاد تبیین در سطوح مختلف نقش آفرین باشند.

وی با بیان اینکه نخستین خروجی این نشست تصویب  پیشنهاد تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی بانوان در شهرستان مینودشت بود، افزود: اجرای طرح جشنواره رفیقانه دختران باحجاب به صورت ستادی توسط خانه ها و موسسات قرآنی از ولادت پیامبر اکرم (ص) تا ولادت حضرت زینب (س) دومین خروجی و مصوبه این نشست بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مینودشت از برگزاری جلسه ای با فرماندار مینودشت جهت تشکیل صندوق خیرین ویژه موسسات و خانه های قرآنی خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه این است که بتوانیم از نظر مالی، کمکی برای موسسات قرآنی در راستای اهداف مدرن در اساسنامه آنها و رسالت های سنگین آن جلب کنیم.

میررسولی با تاکید بر اینکه ما باید طرحی با عنوان اردوی جهادی همراه با برگزاری کرسی تلاوت قرآن در روستا را بصورت ماهانه احیا کنیم، ادامه داد: این مهم با کمک خانه های قرآنی شهرستان مینودشت کاری بس سهل و  شدنی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال کشف نخبه های قرآنی در سطح شهرستان و پرورش این قاریان توسط اساتید کشوری به منظور تبلیغ فرهنگ قرآنی در مینودشت هستیم تا بتوانیم استعدادهای شهرستان را شناسایی کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهیم تا در نهایت باعث سرافرازی شهرمان گردد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار