کد خبر: ۵۹۴۱
به همت اداره تبلیغات سلامی بانه صورت گرفت:

اعزام کاروان زیارتی به کربلای معلی

اعزام کاروان زیارتی شهرستان بانه به مقصد کربلای معلی ، از مرز باشماق مریوان به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه صورت گرفت.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی -سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه- با بیان این خبر گفت: کاروان زیارتی اهل تشیع و تسنن شهرستان بانه به مقصد کربلای معلی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان روز جمعه ۱۸ شهریور جاری راهی شدند.

وی افزود: اعزام و هدایت این کاروان به همت اداره تبلیغات اسلامی، هیئت مذهبی محمد رسول الله (ص) و گروه های جهادی این شهرستان صورت گرفت.

حجت الاسلام عارف رازیانی عنوان کرد: زوار اربعین می‌توانند جدای از سفری آسان به کربلا از طریق مرز باشماق در شهرستان مرزی مریوان، از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، زیبایی‌های چشم‌ نواز دریاچه زیبای زریبار و میزبانی، خونگرم و مهمان‌نواز مردمان کُرد این شهرستان که شهره خاص و عام است هم بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: کاروان زیارتی شهرستان بانه در قالب دو دستگاه مینی بوس بودند که از شهرستان بانه ا به سمت مریوان اعزام شده و از آنجا راهی عراق شدند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه افزود:  از مهمترین اهداف این سفر ایجاد انسجام و آشنایی زائرین با همدیگر وایجاد فضای دوستی در قالب یک اردوی زیارتی است.

 سرپرست کاروان زیارتی شهرستان بانه حاج عطاءالله امینی مسئول هیئت مذهبی محمدرسول‌الله (ص) و ماموستا رسول احمد سیوچ از مسئولان گروه های جهادی این شهرستان می باشد.

 

ارسال نظر