کد خبر: ۵۹۴۵
برای حضور در دومین جشنواره عروسکی خلاق کاشان

نمایش «آب بر آتش» و «حیوانات آوازه‌خوان» در حوزه هنری قم تولید شد

دو نمایش «آب بر آتش» و «حیوانات آوازه‌خوان» تولید شده در حوزه هنری قم برای حضور در دومین جشنواره عروسکی خلاق کاشان آماده اجراء شدند.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

نمایش «آب بر آتش» و «حیوانات آوازه‌خوان» در حوزه هنری قم تولید شد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، دو نمایش «آب بر آتش» و «حیوانات آوازه خوان» به سرپرستی الهام محمودی تولید شده در حوزه هنری قم برای حضور در دومین جشنواره عروسکی خلاق کاشان آماده اجراء شدند.

نمایش «حیوانات آوازه‌خوان» به کارگردانی ابراهیم وفایی که برگرفته از داستان‌های مثنوی معنوی است، روایات حیواناتی‌ست که فکر می‌کنند پیر شده‌اند اما در جریان پیش‌آمدی متوجه می‌شوند که هنوز می‌توانند کار‌هایی مهمی انجام دهند.

«آب بر آتش» به کارگردانی الهام محمودی نیز روایتی از حیواناتی‌ست که می‌خواهند آتش برافروخته‌ای که برای حضرت ابراهیم (ع) بر پا شده را خاموش کنند.

ابرهیم وفایی، مهشید فرهادی، فاطمه آخوندی، محمد امین ابراهیم‌زاده و الهام محمودی عروسک‌ساز و عروسک‌گردان این دو اثر هستند و صدا پیشگی شخصیت‌ها هم به عهده جمعی از اعضای باشگاه تئاتر تجربه است.

عروسک‌های این دو اثر بر پایه‌ی تکنیک عروسک‌های جورابی ساخته شده‌اند، اما در تولید آن‌ها از دیگر تکنیک‌های عروسک‌سازی هم بهره برده شده‌است.

دومین جشنواره تئاتر عروسکی خلاق کاشان ۷ تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار