کد خبر: ۵۹۴۶
با محوریت جهاد تبیین؛

کارگروه «ذهن های فعال و زبان های گویا» در اردبیل تشکیل شد

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان اردبیل از تشکیل کارگروه «ذهن های فعال و زبان های گویا»با محوریت جهاد تبیین خبر داد.
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نهضت حورزاده در اولین جلسه کارگروه «ذهن های فعال و زان های گویا» که در محل سالن جلسه قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، در سخنانی تشکیل حلقه های میانی را عامل موثر در تحقق جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: فعالان فرهنگی و قرآنی در امر جهاد تبیین ملزم به شبکه سازی و توسعه نیروهای فعال  در قالب حلقه های میانی برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه هستند.

وی مهم ترین هدف تشکیل کارگروه «ذهن های فعال و زبان های گویا» را ایجاد زمینه برای حضور و هم اندیشی کنشگران فرهنگی و قرآنی برای  طرح های تربیتی در مدارس و دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: دانش آموزان و دانشجویان مهم ترین گروه هدف در طرح های فرهنگی و تربیتی هستند که باید با حضور اساتید مجرب و انقلابی، افکار و اندیشه آنان به درستی تقویت و هدایت شود.

مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی اردبیل از برپایی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل خبر داد و گفت: برپایی این اجتماع عظیم مردمی ظرفیت مهم فرهنگی برای ارائه پیام های تبلیغی بوده و نیازمند بهره مندی صحیح از این فرصت برای تبیین و روشنگری است.

حورزاده برپایی موکب های عزاداری ویژه خانواده در بین راه پیاده روی اربعین را اقدامی در راستای محتوای بخشی به این حرکت عظیم عزاداران حسینی عنوان کرد و گفت: موکب های برپا شده در پیاده روی اربعین حدفاصل امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل علاوه بر توزیع نذورات و پذیرایی، به ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی، پرده خوانی قیام کربلا و نیز توزیع پیام ها و برگه های مسابقه با حضور بانوان مبلغه و مربیان قرآن می پردازد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کارگروه، از آمادگی خود برای همکاری در اجرای شایسته طرح های فرهنگی و قرآنی خبر داده و بر تشکیل حلقه های میانی و شبکه سازی تبلیغی قول مساعد دادند.

گفتنی است، مراسم معنوی پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی روز شنبه 26 شهریور ساعت 11 قبل از ظهر از مقابل امامزاده صالح (ع) واقع در میدان عالی قاپو تا امامزاده سید صدرالدین (ع) واقع در میدان وحدت اردبیل برگزار می شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار