کد خبر: ۵۹۵۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

۴۰ هزار بروشور ویژه اربعین تدوین و توزیع شد

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: ۴۰ هزار بروشور ویژه اربعین حسینی به همت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان تدوین و بین مواکب و زائران توزیع شد.
۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، «حجت‌الاسلام برومند رازیانی» گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در راستای آشنایی زوار اربعین با ملزومات این سفر معنوی و آشنایی هرچه بهتر با اقدامات انجام شده در عراق و مرز باشماق مریوان، اقدام به تدوین بروشور کرده و این بروشور‌ها را بین زائران اربعین حسینی استان توزیع می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه گفت: بخشی از این بروشور به ادعیه زیارت امامین کاظمین و زیارت اربعین پرداخته است که زائران می‌توانند از این ادعیه‌های معنوی بهره لازم را ببرند.

وی با بیان اینکه تعداد بروشور‌های منتشر شده، ۴۰ هزار برگ است، اعلام کرد: علاوه بر تدوین این بروشور‌ها، ادارات تبلیغات اسلامی استان کردستان اقدام به اجرای فعالیت‌های مختلف در مسیر تردد زوار اربعین حسینی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رازیانی برپایی مواکب اربعین حسینی در مسیر تردد زائران برای استراحت و پذیرایی از زائران، فضاسازی محیطی مسیر تردد زائران و همچنین برپایی ایستگاه کودک و نوجوان برای کودکان و نوجوانان زوار را از جمله اقدامات انجام شده در استان خواند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: اعزام کاروان‌های اهل سنت نخبگان سراسر کشور به کربلای معلا از دیگر اقدامات انجام شده است که به همت این اداره‌ کل انجام گرفت.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار