کد خبر: ۵۹۶۱
حجت الاسلام ورهرام ، برنامه‌های تبلیغات اسلامی مریوان را تشریح کرد

از محفل انس با قرآن تا موکب‌های اربعین

حجت الاسلام ورهرام -رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان- با اعلام خبر برگزاری محفل انس با قرآن گفت:موکب اربعین حسینی در شهرستان مریوان، به صورت شبانه روزی پذیرای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین حسینی است.
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

از محفل انس با قرآن تا موکب‌های اربعینبه گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، حجت الاسلام حسن ورهرام -  رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان- گفت: باتوجه به بسته شدن مرزباشماق در روز جمعه 18 شهریورماه به دلیل عدم آمادگی طرف عراقی ، بیش از 600 زائر در حسینیه شهر مریوان اسکان داده شدند.
وی بیان کرد: موکب اربعین حسینی مریوان چند روزی است که در این شهر آماده پذیرایی از زائران اربعین است و در این راستا با تهیه امکانات لازم از جمله غذا و اقلام فرهنگی، زمینه استقبال از زائران را فراهم کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان گفت: جمعه شب نماز جماعت با حضور زائران اربعین حسینی در حسینیه سیدالشهدای شهر مریوان برپا شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور زائران اربعین حسینی در مریوان
  حجت الاسلام ورهرام - رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان- با اعلام خبر برگزاری محفل انس با قرآن کریم در این شهرستان با حضور زائران حسینی گفت: محفل معنوی انس با قرآن کریم با تلاوت قاری نوجوان خوش آتیه استان گلستان، کمیل سارجه کر - ویژه کاروان اهل سنت سراسر کشور به مقصد عتبات عالیات-، در محل زائر سرای زائران اربعین حسینی در شهرستان مریوان برگزار شد.

وی بیان کرد: این کاروان شامل نخبگان اهل سنت سراسر کشور بود که از مرز باشماق شهر مریوان عازم کربلای معلی شدند.

فضا سازی مسیر تردد زائران اربعین حسینی  

حجت الاسلام ورهرام در ادامه گفت: مسیر تردد زائران اربعین حسینی شهرستان مریوان از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان فضاسازی شده است .

وی افزود: نصب بنر، پرچم، پلاکارد ویژه اربعین حسینی در مسیر تردد زائران اربعین حسینی و مواکب اربعین حسینی انجام شده است.

 همیاری بانوان موکب شهرستان قروه در شهر مریوان  
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان در ادامه گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت موکب شهر مریوان، بانوان موکب شهرستان قروه نیز با حضور در مریوان  برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی فعالیت چشمگیری داشتند که با بسته بندی و توزیع مواد غذایی از زائران پذیرایی کردند.

 

 

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار