کد خبر: ۵۹۶۴
حجت الاسلام قانع در جمع نمازگزاران اهل سنت شیراز

وحدت تنها سلاحی است که مخالفین نظام را به زانو در خواهد آورد

حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با حضور در صف نمازگزاران جمعه اهل سنت شیراز، وحدت را عامل پیروزی دانست و گفت: وحدت تنها سلاحی است که مخالفین نظام را به زانو در خواهد آورد.
۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش پایگه خبری نهضت حجت الاسلام حسن قانع مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس،   روز جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ در جمع نمازگزارن جمعه اهل سنت شیراز که در محل مسجد الرسول صلوات الله علیه برگزار شد، خاضر شد.

وی با ذکر آیه { یَٰٓأَیُّهَا ٱلَّذِینَ ءَامَنُوا۟ ٱصْبِرُوا۟ وَ صَابِرُوا۟ وَ رَابِطُوا۟ وَ ٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ 
(۲۰۰ ال عمران)‌ای کسانی که ایمان آورده‌اید! (در برابر مشکلات و هوسها) استقامت کنید! و در برابر دشمنان، پایدار باشید و از مرز‌های خود، مراقبت کنید و از خدا بپرهیزید، شاید رستگار شوید! } وحدت برادران شیعه و اهل سنت کشور را عامل اصلی پایداری نظام دانست و افزود: دشمنان این کشور و نظام برایشان شیعه و اهل سنت فرق نمی‌کند، هدف آنان نابودی اسلام است، وحدت تنها سلاحی  است که مخالفین نظام را به زانو در خواهد آورد. امام راحل رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری همواره مسئله حکومت جهانی اسلام و تشکیل ملتی یک پارچه برای مقابله با صهیونیسم و امیریکای جنایکار تاکید داشته اند.

وی افزود: دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای معاند جوانان را هدف قرار داده و طرح مسئله شبهه ناک سعی در انحراف جوانا دارند، لذا در آستانه ورود به ماه ربع الاول و آغاز هفته وحدت، بزرگان دینی وعلمای جهان اسلام وظیفه سنگینی برای بیداری جوامع، خصوصا جوانان برای مقابل با تحرکات ضد انقلاب برعهده دارند.

وی در پایان گفت: ما با پیروی از فرامین الهی، قرآن و تعالیم پیغمبر اکرم (ص) با ایجاد یکپارچگی و خصوصا شرکت در برنامه‌های مشترک، می‌توانیم پایه‌های نظام را بیش از پیش استحکام بخشیم.   

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار