کد خبر: ۶۰۴۲
دبیر ستاد مهرواره بانور اردبیل خبر داد

ثبت 400 مسئله محله محور در «مهرواره بانور»  استان اردبیل

دبیر ستاد مهرواره با نور استان اردبیل گفت: 400 مسئله در قالب طرح مشکلات محلات استان اردبیل در مهرواره بانور به ثبت رسید.
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی در گفتگو با خبرنگار نهضت، اجرای مهرواره با نور را مهم ترین اقدام در راستای حل مسائل و مشکلات محلات با مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: مهرواره بانور فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است.

وی از ثبت 400 مسئله در سامانه مهرواره بانور توسط بانوان فعال محلات و شریکه الامام استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به وظیفه‌ای که درحوزه جمعیت و خانواده بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده، مهرواره بانور زمینه برای پیدا کردن ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان در این حوزه و فراخوانی آنها است.

دبیر مهرواره با نور استان اردبیل به نحوه شرکت در این مهرواره اشاره کرد و گفت: بانوان هیئتی، فعال فرهنگی و تبلیغی و نیز شریکه الامامان به عنوان همسران امامان محله می توانند نیازمندی ها و مشکلات محلات را رصد و عناوین این مسائل را در مهرواره ثبت و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را با هماهنگی مهرواره  و مشارکت مردم حل کنند.

حجت الاسلام قاسمی به مشارکت گسترده امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی در اجرای این مهرواره اشاره کرد و گفت: گروه های فرهنگی و تبلیغی بانوان اعم از بانوان شاغل در ادارات، مبلغات و مداحان، هیئت های مذهبی بانوان، نهضت تبلیغی زنان، کانون های فرهنگی مساجد و پایگاه های بسیج استان اردبیل بالاترین مشارکت را در این مهرواره داشته و همکاری مستمر و فعال خود را با دبیرخانه این مهرواره ادامه می دهند.

شهرستان کوثر حائز بیشترین مشارکت در مهرواره بانور استان اردبیل

دبیر مهرواره بانور استان اردبیل به تشکیل ستاد این مهرواره در شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: در مرکز استان 103 مسئله و در شهرستان های کوثر با 143 و بیله سوار 132 مورد بیشترین مشارکت در ثبت مسئله و در شهرستان های اصلاندوز، انگوت و سرعین کمترین ثبت مسئله انجام شده و در دیگر شهرستان ها اعم از گرمی 79 مورد، مشگین شهر 59،  خلخال 56، پارس آباد 54، نیر 15 و نمین 11 مسئله و مشکل از محلات به ثبت رسیده است.

حجت الاسلام قاسمی به مهلت شرکت در این مهرواره اشاره کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت اطلاعات و مشکلات محلات می توانند تا تاریخ 22 مهر با ارسال عدد 1 به شماره 5000175 و نیز مراجعه به سایت مهرواره به آدرس  https://mehrvare-banoor.ir/?login=true  به  ثبت مسائل خانواده، ثبت خاطره شریکه الامام و ثبت خاطره فعالین مسجد پرداخته و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09145945370 تماس حاصل کنند.

دبیر مهرواره با نور استان اردبیل به موضوعات این مهرواره اشاره کرد و گفت: بخشی از موضوعاتی است که بانوان می توانند در حل آن مسائل نقش آفرینی کنند شامل حل مسأله های ازدواج و تشکیل خانواده، اقتصاد در خانواده، روابط زوجین، سبک زندگی اسلامی، فرزندآوری، سلامت در خانواده و فرزند پروری است.

حجت الاسلام قاسمی به نتایج این مهرواره اشاره کرد گفت: پس از ثبت نهایی مسائل و مشکلات محلات، علاوه بر اینکه در حل این مشکلات اقدامالات لازم انجام خواهد شد، از افراد شرکت کننده که بیشترین ثبت مسئله را در مهرواره داشته باشند با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار