کد خبر: ۶۰۴۳
دبیر ستاد «مهرواره با نور» اردبیل خبر داد؛

استقبال شایسته بانوان اردبیل از «مهرواره با نور»

دبیر ستاد «مهرواره با نور» استان اردبیل از استقبال شایسته بانوان از «مهرواره با نور» خبر داد و گفت: ۴۰۰ مسئله در قالب طرح مشکلات محلات استان اردبیل در «مهرواره با نور» به ثبت رسید.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

استقبال شایسته بانوان اردبیل از «مهرواره با نور»

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام محمد صادق قاسمی، اجرای «مهرواره با نور» را مهم‌ترین اقدام در راستای حل مسائل و مشکلات محلات با مشارکت مردم دانست و اظهار کرد: «مهرواره با نور» فرصتی برای نقش آفرینی بانوان در عرصه جهاد تبیین است.

وی از ثبت ۴۰۰ مسئله در سامانه «مهرواره با نور» توسط بانوان فعال محلات و شریکه‌الامام استان اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به وظیفه‌ای که در حوزه جمعیت و خانواده بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده، «مهرواره با نور» زمینه برای پیدا کردن ظرفیت‌ها و توانمندی بانوان در این حوزه و فراخوانی آنها است.

دبیر «مهرواره با نور» استان اردبیل به نحوه شرکت در این مهرواره اشاره کرد و گفت: بانوان هیئتی، فعال فرهنگی و تبلیغی و نیز شریکه الامامان به عنوان همسران امامان محله می‌توانند نیازمندی‌ها و مشکلات محلات را رصد و عناوین این مسائل را در مهرواره ثبت و برای رفع این مشکلات اقدامات لازم را با هماهنگی مهرواره و مشارکت مردم حل کنند.

حجت الاسلام قاسمی به مشارکت گسترده امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی در اجرای این مهرواره اشاره کرد و گفت: گروه‌های فرهنگی و تبلیغی بانوان اعم از بانوان شاغل در ادارات، مبلغین و مداحان، هیئت‌های مذهبی بانوان، نهضت تبلیغی زنان، کانون‌های فرهنگی مساجد و پایگاه‌های بسیج استان اردبیل بالاترین مشارکت را در این مهرواره داشته و همکاری مستمر و فعال خود را با دبیرخانه این مهرواره ادامه می‌دهند.

شهرستان کوثر حائز بیشترین مشارکت در «مهرواره با نور»

وی به تشکیل ستاد این مهرواره در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در مرکز استان ۱۰۳ مسئله و در شهرستان‌های کوثر با ۱۴۳ و بیله سوار ۱۳۲ مورد بیشترین مشارکت در ثبت مسئله و در شهرستان‌های اصلاندوز، انگوت و سرعین کمترین ثبت مسئله انجام شده و در دیگر شهرستان‌ها اعم از گرمی ۷۹ مورد، مشگین‌شهر ۵۹، خلخال ۵۶، پارس آباد ۵۴، نیر ۱۵ و نمین ۱۱ مسئله و مشکل از محلات به ثبت رسیده است.

دبیر «مهرواره با نور» استان اردبیل به مهلت شرکت در این مهروارهاشاره کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت اطلاعات و مشکلات محلات می‌توانند تا تاریخ ۲۲ مهر با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ و نیز مراجعه به سایت مهرواره به آدرس https://mehrvare-banoor.ir/?login=true به ثبت مسائل خانواده، ثبت خاطره شریکه‌ الامام و ثبت خاطره فعالین مسجد پرداخته و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۴۵۹۴۵۳۷۰ تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام قاسمی به موضوعات این مهرواره اشاره کرد و گفت: بخشی از موضوعاتی است که بانوان می‌توانند در حل آن مسائل نقش آفرینی کنند شامل حل مسأله‌های ازدواج و تشکیل خانواده، اقتصاد در خانواده، روابط زوجین، سبک زندگی اسلامی، فرزندآوری، سلامت در خانواده و فرزند پروری است.

وی با اشاره به نتایج این مهرواره بیان کرد: پس از ثبت نهایی مسائل و مشکلات محلات، علاوه بر اینکه در حل این مشکلات اقدامات لازم انجام خواهد شد، از افراد شرکت کننده که بیشترین ثبت مسئله را در مهرواره داشته باشند با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار