کد خبر: ۶۰۵۴

برگزاری اولین جایزه بزرگ فیلم و عکس اربعین استان اصفهان

اولین جایزه بزرگ فیلم و عکس اربعین استان اصفهان با همکاری ستاد بازسازی و توسعه عتبات استان اصفهان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار می شود.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، ستاد بازسازی و توسعه عتبات استان اصفهان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه هنری در اصفهان فراخوان ( اولین جایزه بزرگ فیلم و عکس اربعین استان اصفهان ) را برگزار می‌كند.

 این فراخوان که با هدف ارج نهادن به زحمات هنری و ایده پردازی و خلاقیت هنرمندان  در زمینه‌های مختلف عکاسی و فیلم برداری، فیلم ها و عکس های برگزیده مربوط به مراسم عظیم و باشکوه راه پیمایی های اربعین حسینی در سالهای گذشته را تجلیل و از بهترین آنها تقدیر به عمل مي‌آورد.

در این حرکت فرهنگی هنری از کانون‌های فعال فرهنگی تبلیغی سازمان تبلیغات نیز استفاده خواهد شد  مهلت ارسال آثار برای این رویداد فرهنگی هنری ، پایان دی ماه سال جاری است همچنين آثار دریافت شده توسط هیأت داوری، بررسی و انتخاب می‌شوند. فراخوان این رویداد صرفا مختص فیلم سازان و عکاسان استان اصفهان است.آثار تولید شده از آثار سال 1397 به بعد پذیرش می شود. اختتامیه فراخوان در اسفندماه ماه سال جاری مقارن با نیمه شعبان المعظم برگزار می شود.

در پایان این رویداد فرهنگی از صاحبان آثار برگزیده و منتخب  با جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده تقدیر به عمل خواهد آمد.

تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به حوزه عکاسی و فیلمبرداری برای اطلاع از شرایط فراخوان می توانند از طریق درگاه اینترنتی  www.isfshan.atabat.org اقدام كنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار