کد خبر: ۶۰۷۲
مسئول مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی بوشهر خبر داد

فعالیت ۱۱۰ کانون فرهنگی، تبلیغی و جهادی در استان

مسئول مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی بوشهر از فعالیت 110 کانون فرهنگی تبلیغی و جهادی در این استان خبر داد.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام مرتضی زارع 21 شهریور 1401 گفت: در حال حاضر 110 کانون فرهنگی تبلیغی و جهادی در سطح استان مشغول فعالیت هستند.

مسئول مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی بوشهر مهم ترین وظیفه تشکل های دینی به ویژه کانون‌های فرهنگی تبلیغی و جهادی را تربیت نسل جوان مؤمن انقلابی و پای کار و مدیران تراز انقلابی دانست.

 وی ادامه داد: با توجه به هجمه‌های زیاد استکبار جهانی و غرب در ترویج ناامیدی در جامعه، امیدآفرینی در بین نوجوانان و جوانان یکی از اهداف شکل‌گیری کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی است.

حجت‌الاسلام زارع تصریح کرد: این کانون‌ها نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در نشر معارف دینی انقلابی در حوزه‌های معرفتی و بصیرتی دارند.

مسئول مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی بوشهر با اشاره به فعالیت گسترده بانوان تأکید کرد: در حال حاضر مسئولیت 26 درصد کانون‌های استان به عهده بانوان است.

وی با تشریح برنامه‌های در دست اقدام مجمع ، بازدید از کانون‌ها و دیدار با مدیران و اعضا،، پایش و ارزیابی کانون‌ها، آموزش و توانمندسازی معرفتی، دانشی و مهارتی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی در راستای شبکه‌سازی تخصصی کانون‌ها را از برنامه‌های مجمع برشمرد.

حجت‌الاسلام زارع ابراز داشت: افراد نخبه و توانمند زیادی در جامعه هستند که ما آنها را نمی‌شناسیم که باید شناسایی صورت گیرد و وارد میدان فعالیت‌ها شوند.

مسئول مجمع کانون‌های فرهنگی، تبلیغی و جهادی بوشهر شبکه‌سازی جبهه ارزشی انقلاب اسلامی، افزایش مدیریت مشارکتی بین کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، برگزاری جشنواره ابتکارات تبلیغی با هدف ایجاد نشاط فرهنگی و تبلیغی، رتبه‌بندی و سطح‌بندی و توسعه و گسترش کمی و کیفی کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های مجمع عنوان کرد.

وی در خاتمه سخنان خود ضمن دعوت از فعالان و دغدغه‌مندان حوزه فرهنگی جهت ارائه پیشنهادات و طرح‌های فرهنگی از آنان خواست از طریق «سامانه طوبی» سازمان تبلیغات اسلامی برای دریافت مجوز اقدام کنند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار