کد خبر: ۶۰۷۵

بازدید معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر از ۱۰ موکب شهرستان‌های جنوبی استان

حجت‌الاسلام قادری در جریان بازدید از موکب‌های شهرستان‌های جنوبی استان، از خدمت‌رسانی آنان به زائران اربعین حسینی قدردانی کرد.
۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری 21 شهریور 1401 با سفر به شهرستان‌های دشتی، دیر، کنگان و تنگستان از موکب‌های این شهرستان‌ها، بازدید به عمل آورد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این بازدید با اهداء هدایای معنوی از عوامل برپاکننده موکب‌ها تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام قادری در این سفر یک روزه از موکب شهرداری و موکب مردمی اسکان و تغذیه شهر خورموج، منتظران ظهور و حضرت فاطمه زهرای (س) ریگدان شهرستان دشتی، حضرت رقیه (س) و موکب مردمی جوانان حضرت سیدالشهدا (ع) آبدان شهرستان دیر، موکب حضرت ابوالفضل العباس، باب الحوائج مسجد شهرک قائم و موکب شهدای گمنام کنگان و همچنین موکب بیت‌الزهرای بنه گز تنگستان بازدید کرد و از نزدیک با مسئولان و دست اندرکاران برپایی این موکب‌ها به گفتگو پرداخت.

وی با بیان اینکه ۳۷ موکب ثبت شده در سطح استان به زوار اربعین حسینی خدمات‌رسانی دارند، افزود: خدمات فرهنگی، تغذیه و اسکان مواکب حسینی از ابتدای محرم‌الحرام تا پایان شهادت امام رضا (علیه‌السلام) ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، حجت‌الاسلام قادری را در این سفر امام جمعه بخش آبدان،روسای ادارات تبلیغات اسلامی دیر و کنگان و مسئول امور روحانیون اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر