کد خبر: ۶۰۷۶
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد،

فعالیت بیش از ۳۰ هزار مُبَلِّغ در عراق

حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی از فعالیت مستمر بیش از ۳۰ هزار مُبَلِّغ در طول مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق و ۱۰ هزار مبلغ در مرز‌های ورودی به این کشور خبرداد.
۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

 

فعالیت بیش از ۳۰ هزار مُبَلِّغ در طول مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ضمن بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: بیش از ۱۰ هزار مُبَلِّغ در مرز‌های مختلف در مواکب حضور پیوسته و امدادی دارند و با گروه بعدی جایگزین می‌شوند و طبق بررسی‌ها بیش از ۳۰ هزار مُبَلِّغ در طول مسیر راهپیمایی اربعین در کشور عراق انجام وظیفه می‌کنند.

وی گفت: تمام مبلغان در مرز‌های مختلف به اقامه نماز جماعت، پاسخ به مسائل دینی و راهنمایی زوار برای ادامه مسیرشان می‌پردازند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: مُبَلِّغان اعزامی تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته فرهنگی میان زائران توزیع کرده اند و علاوه بر آن در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای داشته‌اند.

حجت‌الاسلام حریزاوی با تاکید بر مردمی بودن حرکت اربعین تصریح کرد: برنامه عظیم تمدنی اربعین امسال هم به خوبی و با همت مردم که نماد آن هیئت‌ها، موکب‌ها، مساجد و مجموعه‌هایی از متن مردم هستند، برگزار شد.

وی ادامه داد: آنچه مهم است اهتمام مجموعه مردمی است که در کنار وظایف حاکمیت به نقش آفرینی پرداختند و صد‌ها نفر در قالب هیئت‌های مذهبی، تبلیغی و جهادی در آن ایفای نقش می‌کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی خواستار توجه بیشتر به مردمی‌تر کردن حرکت اربعین شد و گفت: از تمام مسئولانی که وظیفه تنظیم و پشتیبانی مجموعه‌های  مردمی را بر عهده دارند، در خواست می‌شود سال آینده به نقش آفرینی بیشتر این مجموعه‌ها بپردازند و برای امر مردمی سازی که جزو راهبرد‌های دولت است، اهتمام بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار