کد خبر: ۶۰۸۸
مدیرخانه قرآن مائده سقز:

دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود

کاروان گفت: به همت خانه قرآنی مائده شهرستان سقز دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در سقز برگزار می‌شود.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان، «گلاویژ کاروان» به فعالیت‌های خانه قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: خانه قرآن از سال 92 و با هدف توسعه فعالیت‌های دینی و قرآنی خود را شروع کرده و مجوز رسمی را سال 1400 از اداره تیلیغات اسلامی سقز دریافت کرده است.

 

مدیر خانه قرآن مائده در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت:خانه قرآن مائده با اجرای فعالیت‌های متعدد قرآنی و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی پیشگام در اجرای فعالیت‌های دینی و مذهبی است.

 

وی به رده‌های سنی قرآن آموزان اشاره کرد و افزود: خانه قرآن فعالیت‌های دینی و قرآنی را در رده‌های سنی خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کند و خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوبی از فعالیت‌ها انجام شده است.

 

کاروان اعلام کرد: در خانه قرآن مائده  دوره‌های آموزشی حفظ، تفسیر، روخوانی و روانخوانی با تدریس مربیان برجسته انجام می‌شود.

 

مدیر خانه قرآن مائده در گفتگو با روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سقز در ادامه به شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار دادن فعالیت‌های دینی و مذهبی اشاره کرد و افزود: شیوع ویروس کرونا بسیاری از سبک زندگی فردی و اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار داد و سبک‌های جدید زندگی، شغلی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی پیش روی جامعه بشری قرار داد و در این میان فعالیت‌های دینی و مذهبی هم دستخوش این شرایط قرار گرفت.

 

وی استفاده از ظرفیت مجازی را یکی از راهکارهای آموزش رشته‌های مختلف قرآن کریم در ایام کرونا دانست و اضافه کرد: بعد از شیوع کرونا و بازگشت به شرایط عادی کلاس‌های قرآنی به صورت حضوری استمرار یافته است.

ارسال نظر