کد خبر: ۶۱۰۹

حضور پرشور حسینیان اردبیل در پیاده روی جاماندگان اربعین

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور گسترده حسینیان اردبیل خبر داد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، خیراله عزیزی در گفتگو با خبرنگار نهضت با تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل اشاره کرد و گفت: در شهر اردبیل پیاده‌روی اربعین حسینی در دو مسیر از محل امام‌زاده صالح (ع) تا امام‌زاده سیدصدرالدین (ع) و نیز امامزاده عبدالعزیز (ع) نیار تا امامزاده حلیمه خاتون (ع) روستای آقاباقر اردبیل برگزار شد.

وی افزود: مراسم اربعین حسینی با قرائت زیارت اربعین در مسجد اعظم اردبیل آغاز و در ادامه سخنرانی توسط حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل انجام شد.

کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در اردبیل از مقابل امامزاده صالح (ع) تا امامزاده سید صدرالدین (ع) با حضور گسترده برادران و خواهران در قالب دستجات عزاداری و هیئت های مذهبی و اقشار مختلف مردم برگزار و مراسم عزاداری و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محوطه امامزاده سید صدرالدین انجام شد.

عزیزی به برپایی موکب های اربعین در مسیر پیاده روی اشاره کرد و گفت: با هدف خدمت رسانی به عزاداران و پذیرایی از مردم، موکب های متعددی در قالب ارائه نذورات و نیز پایگاه های سلامت برپا شد و از حاضرین در همایش پیاده روی اربعین  پذیرایی کردند.

ارسال نظر