کد خبر: ۶۱۱۱

پذیرش روزانه۵۰۰ زائر در موکب رهروان امام حسین (ع) هرمزگان

مسئول موکب رهروان امام حسین (ع) هرمزگان با بیان اینکه روزانه پذیرش ۵۰۰ زائر داریم، گفت: اسکان زائر، برنامه‌های فرهنگی از قبیل مداحی، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانواده، ماساژدرمانی، خدمات خیاطی، صبحانه و میان وعده برای زائرین را داریم.
۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

 به گزارش نهضت؛ طاهره ساهور، مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) شهرستان بندرلنگه اظهار کرد: این موکب سال گذشته ثبت شده و سال جاری‌ با اعزام به کربلای معلا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) بندرلنگه عنوان کرد: این موکب دارای ۵۰ خادم اعم از خواهر و برادر است که از چهارم شهریورماه گروه پیشرو ما اعزام و از ۱۲ شهریورماه موکب دایر و سیزدهم پذیرش زائر آغار شد.

ساهور با بیان اینکه روزانه پذیرش ۵۰۰ زائر را داریم، گفت: تا ۲۷ شهریورماه موکب فعالیت خود را ادامه می دهد.

وی با اشاره به برنامه و فعالیت موکب رهروان امام حسین(ع) در کربلای معلا مطرح کرد: اسکان زائر، برنامه های فرهنگی از قبیل مداحی، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانواده، ماساژدرمانی، خدمات خیاطی، صبحانه و میان وعده برای زائرین را داریم.

مسئول موکب رهروان امام حسین(ع) بندرلنگه تصریح کرد: نماز های صبح، ظهر و عصر، مغرب و عشا به صورت جماعت در موکب برگزار می شود و پخش مداحی به صورت مستمر و برگزاری برنامه های ویژه کودکان همچنین توزیع بسته های بهداشتی برای زائران در موکب رهروان امام حسین(ع) صورت می گیرد.

ساهور خاطر نشان کرد: موکب رهروان امام حسین(ع) در کربلای معلا در صحن حضرت زینب(س) قرار دارد و منتظر قدوم سبز زائران امام حسین(ع) هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار