رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه:

شهر ارومیه مستعد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حرکت‌های ناب دینی است

حجت‌الاسلام محمدی گفت: شهر ارومیه مستعد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حرکت‌های ناب دینی است و می توان با همفکری و تضارب آرا و تقسیم مسئولیت‌ها؛ برنامه‌های تأثيرگذاري را در طول سال برگزار کرد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش پايگاه خبري نهضت، جلسه هماهنگي برنامه مذهبی ارومیه و تحلیل و بررسی نقاط قوت و ضعف پیاده روی جاماندگان اربعین ارومیه  با حضور جمعی از مسئولان هیئات مذهبی و رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در مسجد حاجی خان این شهر برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام حسن محمدی با تجلیل از عوامل برگزاری مراسم جاماندگان اربعین، اظهار داشت: حضور، کمک، مدیریت و احساس وظیفه هیئات مذهبی در اربعین امسال در ارومیه، حماسه‌ای به یاد ماندنی آفرید و حرکتی را رقم زد که‌ در تاریخ ارومیه بی‌نظیر بود.

وی اضافه کرد: حرکت و جنبش فرهنگی در ارومیه از سال گذشته شروع شد  و بسیاری از کارهایی که در این یک سال اجرا شده نظیر حماسه غدیر خم، یوم العباس و پیاده روی جاماندگان اربعین در نوع خود بی‌نظیر است که نتیجه اخلاص مردم ولايتمدار اين شهر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه اضافه کرد: حضور و حرکت مردم و فعالان مذهبی  اروميه بالاتر از توقع بود لذا اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در خصوص رونق بخشی به مراسم دینی  هر فعاليتي كه لازم باشد را انجام خواهد داد.

وی گفت: در گام دوم انقلاب شاهد حرکت‌ها و برخی فعالیت‌های کم‌نظیر در کشور خصوصاً ارومیه هستیم که نمونه آن‌  در اربعین امسال در ارومیه مشهود بود و باید تلاش کنیم مراسم جاماندگان اربعین در سال‌های آتی بهتر از این نیز برگزار و به یک الگوی کشوری تبدیل شود.

حجت‌الاسلام محمدی عنوان داشت: شهر ارومیه مستعد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حرکت‌های ناب دینی است و می‌توان با همفکری و تضارب آراء و تقسیم مسئولیت‌ها، برنامه‌های زیبایی را در طول سال برگزار کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار