کد خبر: ۶۱۴۲

تولید نماهنگ «ایران سرافراز» در اردبیل

کارشناس برنامه ریزی رسانه ای تبلیغات اسلامی اردبیل از تولید نماهنگ ایران سرافزار در اردبیل خبر داد.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

به گزارش پایگاه خبری نهضت، علی دژبانی در مصاحبه با خبرنگار نهضت در سخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ایام دفاع مقدس پاسداشت ارزش‌ها و باورهای مذهبی، معنوی، اخلاقی، الهی، ملی  و هشت سال جنگ تحمیلی است که با هدف ارج نهادن به رشادت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان نماهنگ با عنوان " ایران سرافراز" را تولید کرد.

وی افزود: نماهنگ «ایران سر افراز» با هدف گرامیداشت یاد و خاطره باورها  و ارزش‌های والای انسانی و  پاسخ گویی به شبهات و تحریفات دروغین القاء شده پیرامون جنگ تحمیلی توسط رسانه های استعمار گر معاند؛ تولید می شود.

دژبانی خاطر نشان کرد: در تولید این اثر فاخر رسانه‌ای در زمینه دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی از اشعار فارسی و ترکی شاعر شهرام علیزاده با مضمون پاسخگویی به شبهات القاء شده در حوزه دفاع مقدس استفاده شده است.

کارشناس برنامه‌ریزی رسانه ای در ادامه گفت: در تهیه و تولید  بخش‌های مختلف نماهنگ «ایران سر افراز» از مشارکت و هنرمندی 40  مداح ، 40  دانش آموز دختر، 40 دانش آموز پسر و 40دانشجو برای اجرای سرود  به شکل گروهی همکاری به عمل آمده است.

پژوهشگر حوزه فرهنگ و رسانه ادامه داد: نماهنگ "ایران سر افراز " به مدت 5 دقیقه  توسط کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با همکاری کانون فرهنگی ، تبلیغی و رسانه‌ای سماء تولید شده و در شبکه تلویزیونی محلی سبلان ، گروه‌ها ، صفحات و کانال های مجازی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توزیع و منتنشر خواهد شد.

 نماهنگ «ایران سرافراز» در هفته دفاع مقدس در اردبیل رونمایی می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر