کد خبر: ۶۱۶۲

بررسی ظرفیت‌های موسسه قرآنی آل رسول(ص) برای همکاری با تبلیغات اسلامی قم

ظرفیت‌های موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(ص) طی جلسه‌ای با حضور رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و مدیر این موسسه مورد بررسی قرار گرفت.
۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام حکیمی از قاریان و حافظان کل قرآن کریم و مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(ص) با عبدالعلی براتی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

براتی در این دیدار بر لزوم بررسی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موسسات و تشکل‌های قرآنی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در استان تاکید کرد و هدف از این دیدار را استفاده از دیدگاه‌های نخبگان قرآنی در خصوص برنامه‌های تحولی سازمان و بررسی راه‌های حمایت از تشکل‌های قرآنی بیان کرد.

حجت‌الاسلام حکیمی به تشریح ظرفیت‌های موسسه فرهنگی قرآن و عترت کریمه آل رسول(ص) پرداخت و گفت: این موسسه با 23 واحد آموزشی در استان‌های قم، خراسان رضوی، گلستان و سمنان به پویندگان و عاشقان قرآن خدمت‌رسانی می‌کند.

وی بیان داشت: این موسسه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و توسعه سبک زندگی دینی در میان اقشار مختلف مردم، با بهره‌مندی از محتوا و منابع آموزشی متقن و بهره مندی از اساتید ممتاز کشوری و بین المللی و همچنین پرورش مربیان متعهد و متخصص و تربیت حافظان مسلط و ترتیل خوانان توانمند راه اندازی شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار