کد خبر: ۶۱۹۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

رزمندگان دفاع مقدس، علمداران جامعه در ایثارگری هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ایثارگران، پیشگامان و راهنمای جامعه در ایثارگری هستند، گفت: در اولین همایش تجلیل از ایثارگران مبلّغ و هیئتی اصفهان سعی کردیم؛ رشادت‌ها و دلیری‌های مبلغان و هیئتی‌های این استان را ارج نهیم.
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام  مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نخستین همایش تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی  که  به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حسینیه بنی فاطمه (س) اصفهان با حضور آیت الله مهدوی، رؤسای نهادهای حوزوی و جمعی از علما و روحانیون استان و فرماندهان انتظامی و نظامی استان برگزار شد اظهار کرد: اولین همایش تجلیل از ایثارگران مبلّغ و هیئتی با هدف تجلیل از رشادت‌ها و دلیری‌های مبلغان و هیئتی‌ها برگزارشد؛ چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب این وظیفه بر دوش نهادهای فرهنگی و مبلغان است که یاد و خاطره، رشادت‌ها و دلیری‌های ایثارگران را زنده نگهدارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ایثارگران، علمداران و پیشگامان و راهنمای جامعه در ایثارگری و هیئات مذهبی هستند، تصریح کرد: از این رو در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نخستین همایش تجلیل ازپیشکسوتان ایثارگر مبلّغ و هیئتی، در حسینیه بنی‌فاطمه (س) اصفهان برگزار شد.

آیت‌الله مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این همایش اظهار کرد: افرادی که با نیت خالص در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند، نه در فکر پاداش و نه در فکر تشکر بودند، چرا که فقط برای خدا و انجام وظیفه به جنگ رفته بودند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه آغازگر جنگ نبوده و نیست، اظهار کرد: دشمن تصور می‌کرد با راه‌اندازی جنگ تنها ضرر مادی می‌بیند، اما نمی‌دانست شکوفا شدن ایمان‌ها، تقویت روح‌ها و سیر معنوی در جنگ است که اگر صدها سخنرانی کنیم، روحیه ایثار نفس به وجود نمی‌آید بلکه در جبهه جنگ این روحیه به وجود خواهد آمد.
آیت الله مهدوی ادامه داد: ایثارگران مقاومت خود را در گذشته و جنگ تحمیلی نشان دادند، امروز هم به مقاومت بیشتری در این زمینه نیاز است.

تجلیل از یکصد ایثارگر مبلّغ و مسئول هیئت مذهبی، اجرای گروه سرود طاها و روایتگری جبهه و جنگ از جمله برنامه های این همایش بود.

 

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار