کد خبر: ۶۱۹۵

تشريح برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان زنجان ، برنامه‌های اين اداره كل در هفته دفاع مقدس را تشريح كرد.
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

حجت‌الاسلام خسروی ، معاون فرهنگی اداره كل تبليغات اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه های این اداره کل در هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری جلسات خاطره گویی از دوران دفاع مقدس در هیئت‌های محوری و شاخص، دیدار با خانواده‌های شهدا، همکاری در برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در برخی نهادها و سازمان‌ها، بازدید بانوان فرهنگی از برخی خانواده‌های شهیدان و… از جمله برنامه‌های این سازمان است.

به گفته وی برگزاری جلسه خاطره گویی دوران دفاع مقدس در هیئت‌های مذهبی بانوان، تبلیغات محیطی و غبارروبی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان زنجان در هفته دفاع مقدس است . تولید محتوا در فضای مجازی از وصیت و زندگینامه شهدا نیز از دیگر برنامه های سازمان است .

خسروی ادامه داد: در روستاهای استان هم برنامه‌های متنوعی با محوریت روحانیون مستقر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن دوران به نسل جوان اجرا شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری جلسات گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مساجد شهری و روستایی برای بازخوانی دلاوری های رزمندگان و شهیدان را یکی دیگر از این برنامه ها ذکر کرد و افزود: اطلاع رسانی لازم به ائمه جماعات و روحانیون مستقر روستاها در مورد بازخوانی ارزش‌ها و جذابیت‌های دوران دفاع مقدس در مساجد شهری و روستایی انجام شده است.

وی گفت: بسیاری از این برنامه‌ها با دعوت از یادگاران دوران دفاع مقدس و ذکر خاطره گویی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر