کد خبر: ۶۲۰۶
با حضور کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی و فعالان فرهنگی و تبلیغی استان برگزار شد

راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت آشوبگری هنجارشکنان

مردم مؤمن و وفادار به انقلاب و ارزش‌های اسلامی اردبیل با راهپیمایی، هنجارشکنی آشوب‌طلبان و فتنه‌گران را محکوم کردند.
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، ، در راهپیمایی باشکوه اردبیلی‌ها که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در مسیر مصلای اردبیل تا چهارراه امام خمینی این شهر برگزار شد، اقشار مختلف مردم با سر دادن شعارهای «منافق حیا کن، آشوب را رها کن» و «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‌گر» سعی کردند حوادث اخیر در کشور و استان اردبیل را محکوم کرده و حمایت خود را از ارزش‌های اسلامی و خط ولایت نشان دهند.

اهالی مؤمن و متدین اردبیل که با تمثال‌های مقام معظم رهبری، شهدا و پرچم یا حسین (ع) و یا ابوالفضل‌العباس (ع) به میدان آمده بودند، در حالی که با ندای بلند شعارهای انقلابی سر می‌دادند خطاب به معاندان و منافقان اعلام کردند که دیگر تحرک آنها به خط پایان رسیده و اجازه هتاکی به ساحت انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را نمی‌دهند.

شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی، یک صدا فریاد می زدند «ای رهبرآزاده، آماده‌ایم، آماده، ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای، لشکر جانباز توییم خامنه‌ای، حسین حسین(ع) شعار ماست، شهادت افتخار ماست، خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست، این همه لشکر آماده، به عشق رهبر آمده، ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند، لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین است، ما ملت بصیریم، ذلت نمی‌پذیریم» با این شعارها مردم مؤمن و ولایتمدار اردبیل بار دیگر عهد و پیمانشان را با خط ولایت و مقام معظم رهبری تجدید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که با قرائت بیانیه همراه بود، نمازگزاران و مؤمنان با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران سعی کردند تداوم راه عزتمندانه انقلاب اسلامی و مسیر جهادی ملت مسلمان را به نمایش گذاشته و به دشمنان، معاندان و تبلیغاتچی‌های آن سوی مرزها نشان دهند که جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر حضور مردم و پیمودن خط ولایت همچنان سرزنده وبالنده است و هیچکس نمی‌تواند به این انقلاب و دستاوردهای آن صدمه و لطمه‌ای وارد کند.

مردم اردبیل در نماز جمعه نیز بعد از شنیدن خطبه‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که به صورت حماسی قرائت شد شعارهای انقلابی خود را با صدای بلند اعلام کردند تا همه بدانند که مردم حسینی اردبیل لحظه‌ای انقلاب، امام، ولایت و شهدا را تنها نمی‌گذارند.

به گزارش خبرنگار نهضت، نظیر این راهپیمایی در سایر شهرهای استان اردبیل نیز برگزار شد و ملت آگاه و بصیر استان اردبیل انزجار خود را از فتنه‌گران، آشوب‌گران و معاندان حوادث اخیر نشان دادند.

در این راهپیمایی، کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، فعالان فرهنگی، تبلیغی، روحانیون و علما، مربیان قرآن و بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی و اعضای نهضت پیشرفت بانوان در کنار اقشار مختلف مردم حضور داشته و انزاجار خود از اعمال آشوب گرانه هنجارشکنان ابراز و حمایت خود را از ارزش های والای اسلامی اعلام کردند.

ارسال نظر