کد خبر: ۶۲۲۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس:

مطالبه گری، با اغتشاش و آشوب منافات دارد

حجت الاسلام قانع - مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس- در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی خود جوش مردمی علیه اغتشاشگران بعد از نماز جمعه گفت: مطالبه گری با اغتشاش و آشوب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم منافات دارد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت ، حجت الاسلام حسن قانع در جمع مردم ولایتمدار شیراز که در راهپیمایی خود جوش مردمی علیه اغتشاشگران بعد از نماز دشمن شکن جمعه برگزار شد ، ضمن محکوم کردن آشوبگران گفت: مطالبه گری با اغتشاش ، آشوب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی مردم منافات دارد، اینکه تعدادی از افراد خام به تحریک دشمن در فضای مجازی و برنامه های مخرب ماهواره ای پاسخ مثبت بدهند و با حمله به بانوان محجبه ، تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت بخواهند مطالبه گری کنند با هیچ منطقی قابل قبول نیست.

وی افزود : ما قبول داریم که متاسفانه برخی از مسئولین نتوانسته اند توقعات مردم را برآورده کنند، اما دلیل نمی شود عده ای فهمیده و نفهمیده به همین بهانه برای تخریب و حمله به نیروهای خدوم انتظامی کشوراقدام و آنان را مجروح کرده و یا  به شهادت برسانند .  

وی با بیان اینکه زن در جامعه اسلامی حرمت دارد گفت : چرا عده ای به خود اجازه می دهند به زنان با حجاب جامعه که آبروی کشور هستند حمله کنند ، ما این حرکت اغتشاگران را شدیدا محکوم می کنیم .

حجت الاسلام قانع، شرکت کنندگان در اعتراضات را به آرامش دعوت کرد و افزود : مشکلات و فشارهای اقتصادی باعث شد برخی ناخواسته به جمع اغتشاشگران بپیوندند و نادانسته ازتعدادی مزدور که با هماهنگی اسرائیل و عمال سعودی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام می کنند، حمایت کنند. 

وی در پایان از حضور پر شور مردم در راهپیمایی خود جوش علیه اغتشاشگران تشکر کرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار