کد خبر: ۶۲۳۹

تجمع بزرگ «امت رسول الله» در اردبیل

در سالروز وفات پیامبر (ص) و شهادت امام حسن (ع) تجمع «امت رسول الله» در محکومیت توهین به مقدسات در اردبیل برگزار شد.
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله که میدان عالی قاپوی اردبیل، همزمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام و امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اقشار مختلف مردم در حالی که ندای حمایت از پیامبر (ص)، امامت و ولایت سر می‌دادند، خواستار برخورد دستگاه قضا با فتنه‌گران و آشوب‌گران اخیر شدند.

در این اجتماع مردمی حجت‌الاسلام حسین علیه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در سخنانی اظهار کرد: فتنه‌ها از الطاف الهی بوده که همراه با رویش‌ها و ریزش‌ها است که در طول تاریخ نیز فتنه‌ها به عناوین مختلف شکل گرفته و شاهد رخداد آن بودیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز فتنه‌های مختلفی با محوریت مسائل و موضوعات کشور رخ داده که در ۲ دهه اخیر فتنه ۸۸، ۹۶، ۹۸ و فتنه اخیر از طراحی‌های راهبردی دشمن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: اغتشاشگران و فتنه‌گران در حوادث اخیر با اهانت به قرآن، پیامبر، مقام معظم رهبری و برخی دیگر از مبانی دینی سعی کردند تا اندیشه ظالمانه و مستبدانه خود را نشان دهند در حالی که خروجی و نتیجه چنین فتنه‌هایی ذلت و خواری استکبار و دشمنان است.

در این اجتماع بزرگ،  تعدادی از شعرا، مداحان و نوحه‌خوانان نیز اجرای برنامه کرده و بارها با شور و حرارت خاص مردم را به سر دادن شعارهای ارزشی و انقلابی فرا خوانده و اهالی ولایتمدار اردبیل در حالی که بر غیرت ابوالفضلی و حماسه حسینی تاکید داشتند، بارها با سر دادن شعار «نیروی انتظامی، تشکر تشکر» از فراجا قدردانی کرده و تلاش آنها را در تأمین امنیت کشور ستودند.

به گزارش خبرنگار نهضت، در این تجمع که با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، علما و روحانیون، مداحان، شعرا، هیئت های مذهبی و بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار