کد خبر: ۶۲۹۸
باهمکاری سازمان تبلیغات اسلامی

مراسم عزاداری و سوگواری ۲۸ صفر در حسینیه بانه برگزار شد

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا (ع) در حسینیه این شهرستان خبر داد.
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت در کردستان؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه- ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ماه صفر، از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) وامام رضا(ع) در حسینیه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام عارف رازیانی اظهار داشت: همزمان با ۲۸ صفر به مدت ۳ شب مراسم سوگواری با اجرای برنامه های سخنرانی، مداحی و دعای زیارت پیامبر(ص) قرائت شده و برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی، روضه خوانی، توزیع غذای گرم،ادعیه خوانی و قرائت زیارت حضرت رسول (ص)  در حسینیه خاتم الانبیاء (ص) در جهت ترویج ارزش‌های ناب دینی برگزار شد.

 در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد فلسفی به عنوان سخنران مراسم بااشاره به سجایای پیامبر اکرم(ص) و امام حسن(ع) گفت: وجود مقدس پیامبر خدا برای ابلاغ فرمان الهی، بشارت دهنده است و نکته اساسی و محوری دعوت پیامبر، خدا محوری است، نکته‌ای که همه پیامبران الهی بر آن تأکید کردند این است که ای انسان از خودمحوری و خودخواهی دست بردار و خدا محور شو.

وی افزود: پیامبر (و اوصیاء او) به منزله چراغی هستند که انسان را در این دنیای وانفسا از خارج شدن از مسیر حق باز می دارند و در طریق حق و صراط مستقیم نگه می‌دارند.

وی عنوان کرد: ضمن برگزاری مراسم عزاداری رحلت حضرت رسول‌الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) حدود ۵۰۰ کیلو آش نذری توسط هیئات مذهبی طبخ وبین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار