کد خبر: ۶۳۰۲

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر

حجت الاسلام حجت طالبی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با هدف برنامه‌ریزی و اجرای برنامه های هفته وحدت با آخوند خوجملی - امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر- دیدار و گفت‌وگو کرد.
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام طالبی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، وحدت را عامل سربلندی و عزت مسلمین دانست و گفت: باید بیش از پیش، وحدت را در فضای واقعی و عمل نشان دهیم تا دشمنان نظام اسلام بدانند که شیعه و سنی در کنار یکدیگر باهم از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با بیان‌اینکه تعامل طلاب شیعه و اهل‌سنت در مناسبات مختلف موجب تقویت روحیه تقریبی و نزدیک‌تر شدن دل ها می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر وحدت نباشد در بین مسلمانان تفرقه و جدایی ایجاد می‌شود و آن زمان دشمن به راحتی می‌تواند نقشه‌های شوم خود را اجرا کرده و نفوذ کند.

وی به اجرای طرح ایستگاه همدلی در ایام هفته وحدت اشاره کرد و گفت: ایام هفته وحدت، فرصت خوبی برای تعامل طلاب شیعه و اهل‌سنت است، لذا برپایی ایستگاه همدلی این امکان را فراهم کرده که طلاب اهل‌سنت و شیعه بیشتر در کنار هم بوده و از نظرات هم استفاده کنند.

 امام‌جمعه اهل‌سنت نگین‌شهر با تبریک هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان، استان گلستان را پرچمدار وحدت در کشور دانست و افزود: اهل‌سنت و شیعه با یکدلی و صمیمیت در کنار هم زندگی می‌کنند و این وحدت و همدلی را بايد حفظ کرد زیرا از سرمایه‌های ارزشمند این مرز و بوم است.

مشاور استاندار در امور اهل‌سنت گلستان افزود: برگزاری مراسم هفته وحدت هم در مناطق شیعه و هم در مناطق سنی‌نشین موجب نزدیکی بیشتر اقوام خواهد شد.

آخوند خوجملی با بیان‌اینکه وحدت، اتحاد و همبستگی باعث پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: یکی از چیزهایی که باعث شد انقلاب پایدار بماند و در جنگ تحمیلی موفق و پیروز شود،  حفظ  وحدت و اتحاد بین مردم کشورمان بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار