کد خبر: ۶۳۵۸

سلبریتی‌هایی که اظهار نظر اشتباه سیاسی دارند یا وابسته اند یا نا آگاه!

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خصوص سلبریتی‌هایی که نقش لیدر در اغتشاشات را دارند، گفت: دشمن از نشانه‌هایی شامل عکس‌های نامناسب که ناشی از رفتار نامناسب آنها است را دارد و این نوعی خط فشار برای سلبریتی‌ها شده و برخی نااگاه اند و برخی وابسته اند!
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

حسین امیدیان، دبیر جبهه فرهنگی استان البرز، امروز در گفتگو با خبرنگار نهضت در کرج، با اشاره به آشوب‌های اخیر و نقشه دشمن در راستای پیشبرد تجزیه طلبی از طریق اغتشاشات، گفت: مسئله تجزیه طلبی در ایران ادامه طرحی است که در خاورمیانه جدید امریکایی‌ها برای حل مسئله خودشان و تامین امنیت اسراییل به راه انداختند.
وی در خصوص اجرای این طرح ادامه داد: این طرح به گونه‌ای است که باید جغرافیای کشور‌ها را کوچک کنند به شکلی که محصول نهایی موجب درگیری‌های درون کشوری و بین کشوری شود و به طور مثال در مورد ایران را می‌گویند که باید تبدیل به ۷ کشور، سوریه و عراق تبدیل به ۳ کشور و عربستان تبدیل به ۲ کشور شوند و آذربایجان، کردستان و مرز‌های این چنینی که در ایران داریم جزو اولویت‌های دشمن است.
امیدیان با تاکید بر اینکه مردم ایران بیشتر از وابستگی قومیتی وابستگی کشوری و پرچمی دارند اظهار کرد: دشمنان نمی‌توانند به تجزیه‌ی کشور فکر کنند چرا که مردم ایران بیشتر از وابستگی قومیتی وابستگی پرچمی و کشوری دارند.
وی بااشاره به اتفاقاتی که در اوایل انقلاب افتاد خاطر نشان کرد: تجزیه طلب‌ها چندبار این موضوع اغتشاشات را تجربه کردند و در زمان اوایل انقلاب که حتی سپاه هم نبود در کردستان تلاش کردند و به پاوه امدند و تا بتوانند نقشه‌های خود را عملیاتی کنند، اما با حضور شهید چمران نقشه هایشان با شکست مواجه شد و امروز نمی‌توان گفت براساس چه محاسباتی این کار را کردند و طبق فرمایشات رهبری آن‌هایی که به ما خیانت کردند و به دشمن ما پیوستند به آن‌ها هم خیانت کردند، چرا که تحلیل و خط فکر‌هایی را ارائه می‌دهند که اشتباه است و باید بدانند اذربایجانی‌ها آحادشون خود را ترک ایران می‌دانند و کردستان و خوزستان و ... هم همینطور هستند و این اتفاق نمی‌افتد و دشمن تلاش‌های خود را می‌کند و بار‌ها این خط را تکرار می‌کند تا بتواند ضربه را وارد کند و این بار هم شکست خوردند و علت شکست هم این بود که اهدافشان علنی شد و امروز هم در خیلی جا‌ها میبینیم که خبرنگاران فرانسه و اسراییل اعلام کردند که اشتباه کردند.
دبیر جبهه فرهنگی یکی از راه‌های مقابله، حمله و تهاجم دشمن را درگیری بین مردم با مردم خواند و افزود: ملتی که از میان دود و آتش و جنگ و خون بیرون امده است، دشمن تمام تلاشش را کرده تا بخواهد نظام را نابود کند و در زمان صدام حملات زیادی به ما شد و تحریم‌های دشمنان به ما تحمیل کردند که جنایت جنگی براساس قوانین حقوق بشر مثل تحریم دارو و غذا محسوب میشود و در اوج همه این فشار‌ها تحریم و ترور و جنگ این کشور پیشرفت کرده و جلو رفته و به قله‌ها رسیده در این زمان امدند که تازه به این امید ببندند مردم را با مردم درگیر کنند.
امیدیان نخبگان را گام اول درگیری در اغتشاشات برشمرد و تصریح کرد: نخبگان گام اول در درگیرکردن مردم با مردم را دارند و بخشی از نخبگان هنری هستند و نخبه واقعی کسی است که تصمیم درست می‌گیرد و شهرت نوعی از نخبگی است و سلبریتی‌ها اینگونه اند.
وی ادامه داد:دشمن توانسته بخشی را جذب کند و قالبا افرادی هستند که علم و تحلیل خوبی ندارند و این‌ها را در مقابل یکدیگر قرار دادند و از طرفی هم باید نظام جمهوری اسلامی تکلیف خودش را با افرادی که با پول و امنیت و اعتبارات نظام به جایی می‌رسند مشخص کند و در جایی نداریم کسی از نظام ارتزاق کند و در مقابل نظام بایستد و امیدواریم ان‌هایی که اگاه نیستن اگاه بشوند و با افراد مغرض هم دستگاه قضایی مقابله کند.
وی در خصوص سلبریتی‌هایی که نقش لیدر در اغتشاشات را دارند گفت: دشمن از این‌ها فکت و نشانه‌هایی شامل عکس‌های نامناسب که ناشی از رفتار نامناسب آن‌ها است را دارد و این نوعی خط فشار برای سلبریتی‌ها شده و برخی نااگاه اند و برخی وابسته اند و برخی تحت فشار‌های این چنینی هستند و مدت بسیار زیادی است که می‌گوییم باید خود را از دام دیپلماسی سلبریتی نجات دهیم و متاسفانه فعلا عملیاتی نشده و دشمنان با سلبریتی سازی جمعی از جوانان را که شخصیت‌های ان‌ها هنوز شکل نگرفته وارد میدان علیه نظام می‌کنند و در این خصوص خط روشنگری وارد شد و وجه این‌ها را نشان داد.
دبیر جبهه فرهنگی در خصوص نقد خشونت گری افزود: کسانی این دفعه به میدان اغتشاشات امدند که هم خشونت جعلی را در مورد امینی محکوم کردند و هم خیابان هار ا به خشونت کشیدند چرا که خودشان سابقه خشونت دارند مثل کومله‌ها که اوایل انقلاب فاجعه افریدند و منافقین آلبانی نشین و باید بدانند که خشونتی که ادعا میکنید در مورد امینی انجام شده شما هم مقابله به مثل کردید و با شهید کردن نیرو‌های ارزشی، آسیب به اموال عمومی و. به خشونت پرداختید و این چطور مبارزه با خشونتی است که خودش سرشار از خشونت است و می‌توان بهانه و دروغ بودن موضوع و متوسل بودن دشمن را در اینجا فهمید.
وی در پایان تاکید کرد: کنترل نشدن، رها شدن فضای مجازی، بازی‌های خشن و رفتار‌های نامناسب و ارتباطات عجیب و غریب در مجازی و ولنگاری که امروز است از عوامل اصلی در شیوع و گسترش این مشکلات است.


ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار