کد خبر: ۶۳۶۱
به همت دارالقرآن کریم استان خوزستان؛

بیانیه جامعه قرآنی خوزستان در محکومیت جسارت به قرآن

به گزارش پایگاه نهضت؛ جامعه قرآنی استان خوزستان در محکومیت اغتشاشات اخیر و هتک حرمت اغتشاشگران بیانیه ای صادر کرد.
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصیبَنَّ الَّذینَ ظَلَموا مِنکُم خاصَّةً وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ»

و بترسید از بلایی که چون آید تنها مخصوص ستمکاران شما نباشد (بلکه ظالمان و مظلومان همه را فرا گیرد) و بدانید که عقاب خدا بسیار سخت است. «آیه 52 سوره انفال»

 هتک حرمتی که این روزها به ساحت بلند قرآن مجید از سوی عده ای معلوم الحال پوچ صورت پذیرفت  خبری است که دل همه ارادتمندان و عاشقان قرآن و خاندان عصمت و طهارت را به درد می آورد و مصیبت عظیمی برای مردم متدین و مذهبی ایران اسلامی ست.

هم چنین آتش زدن و تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی در برخی نقاط کشور و طرح شعارهای ساختارشکنانه نسبت به مقدسات دینی و حجاب و ولایت، گناه نابخشودنی است.

ما جامعه قرآنی استان خوزستان ضمن محکومیت این عمل شنیع  و غیر انسانی از همه اقشار متدین و محبان قرآن و اهل بیت علیهم السلام می خواهیم نسبت به چنین اعمال و رفتار خبیثانه  شماری اراذل و اوباش و معاندان دین و اهل بیت علیهم السلام و جریان رسانه ای معاند که می کوشند حقیقت را کتمان کرده و روایت دیگری از آن را ارائه نماید، بیش از پیش هوشمندی و حساسیت خود را داشته باشند.

 جریان رسانه ای انقلابی و متدین می بایست در جهت تبیین این حقیقت گام های عملی و موثر بردارند و نگذارند عده ای از افراد بی ریشه و بی اساس و بی هویت، اعتقادات دینی را به سخره بگیرند؛

 فی الحال زمانی است که همه باهم  باید غیرت و حمیت دینی خود را در دفاع از قرآن و اهل بیت علیهم السلام به کار بندیم.

جامعه قرآنی استان خوزستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار